夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 860


1#
發表於 11-6-8 10:14 |只看該作者
如題.


伯爵府

積分: 16331


2#
發表於 11-6-8 11:01 |只看該作者
點變法?貧賤夫妻百事哀?


珍珠宮

積分: 31726


3#
發表於 11-6-8 11:41 |只看該作者

回覆:fattymama 的帖子

貧賤夫妻百事哀,我一百巴仙贊同





禁止訪問

積分: 1338

畀面勳章


4#
發表於 11-6-8 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4230


5#
發表於 11-6-8 11:56 |只看該作者
結婚果陣大家都一定講過甘苦與共, 不過真係貧賤夫妻百事哀,
好辛苦........
最慘仲要畀人背叛, 不過衰D講如果生活質素係好左O既話,
基本O既煩惱可能會少D, 但其他外來O既引誘又可能除之而來.

點評

green1apple  完全感受到喇!  發表於 11-6-8 22:16
Bubu0130  agree x 2...  發表於 11-6-8 18:01


別墅

積分: 860


6#
發表於 11-6-8 11:57 |只看該作者
你有學識梗係冇所為, 我冇學識當初嫁左比個家庭背景幾好的男人, 現在他沒有積蓄, 事業平坦, 又要養小朋友, 我和他月月清, 是但一個冇左份工都唔掂, 又要供樓。

我成日諗我地還有沒有將來, 有時又為小朋友嘈, 好辛苦的! 有時自己會諗不如自己回復單身可能更好!

點評

ml628  點解唔想一想唔要小朋友,兩公婆一定會小D麻煩野  發表於 11-6-8 12:53


男爵府

積分: 8800


7#
發表於 11-6-8 12:02 |只看該作者
我冇呢個問題。自己養自已,靠自己最實在架啦!


禁止訪問

積分: 3374


8#
發表於 11-6-8 12:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 11-6-8 13:18 |只看該作者
都係同生活質素同感情有關, 唔知有無離題XP

我細細個MAMA 就教我要儲定D 錢傍身
所以我雖然都鐘意買無謂野, 但係都係鐘意錢多D
所以就算係買都係買D 小玩具, 而且我一定要自己每個月都儲錢

到而家大個左有個家, 更加買少好多無謂野以儲錢為樂
但係我老公就完全唔係呢回事
佢覺得錢足夠就得, 唔駛儲得太多
佢細個時屋企應該唔係好有錢
但係無人教佢理財既重要

所以岩岩識佢己經覺得佢對理財無頭緒
同佢一切之後因為我地對生活質素既睇法唔同所以都會有唔開心既時候
佢係個D 出入坐的士都覺得OK 既人
但我就接受唔到.....

無, 結果唔想傷感情都要互相遷就, 結果就係我大洗左
而佢就開始會儲錢.....


大宅

積分: 1738


10#
發表於 11-6-8 13:31 |只看該作者
女人真係要靠自己先會實在,靠老公又要睇佢面色,咪攪


大宅

積分: 1383


11#
發表於 11-6-8 15:58 |只看該作者
應該唔會... 因為而家質數都唔多好...


侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


12#
發表於 11-6-8 16:01 |只看該作者

回覆:mktung 的帖子

唔會。

我同老公一齊8年,當中試過老公失業,我借錢俾佢。我知道他無錢,所以都無要求佢買野俾我。我地到依家都好恩愛




禁止訪問

積分: 1338

畀面勳章


13#
發表於 11-6-8 16:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


14#
發表於 11-6-8 16:55 |只看該作者
回覆 好心煩 的帖子

多謝!!!

錦老公失業佢都唔想既. 見到佢唔開心, 好心痛.....
錦我自己又唔係搵唔到.....兩公婆應該互相扶持



禁止訪問

積分: 1338

畀面勳章


15#
發表於 11-6-8 17:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 654


16#
發表於 11-6-8 17:43 |只看該作者
我都正因為咁而煩.....
想為左個囡返學近d...學野全面d想搬(唔係搬去名校區,葵青果頭)
但老公就成日都左推右推....我依家無做野,
因為自已媽媽要今年年尾到先有時間幫我湊囡囡..之前都係媽媽湊開...
所以唯有無做野湊囡...佢就成日都叫我搵左份工先講...
死la....可以做野就一早做左la...都唔知佢想點.....
唉.......


男爵府

積分: 5598


17#
發表於 11-6-8 17:43 |只看該作者
不嬲都無好過, 其實可以好d, 不過佢對我同個仔太孤寒, 所以6年前巳經開始影響感情


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 11-6-8 19:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 11-6-8 21:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 860


20#
發表於 11-6-9 10:16 |只看該作者
係差左! 以前可以餐餐出街食, 現在要餐餐買送, 連星期六日都係, 有時生日先出街食 為左嘜, 為左慳錢囉!

我地兩公婆積蓄都全放在層樓, 個個月供樓、交學費、小朋友學野、保險, 月月清。

雖然話夫妻要同甘共苦, 但係我真係好唔習慣, 我成日都發脾氣, 因為我冇安全感!

點評

 可唔可以攤長來供?供少D,唔使個個月咁緊。  發表於 11-6-10 16:16

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo