婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1533


1#
發表於 11-6-10 22:50 |只看該作者
62因為唔想我地洗錢租屋比人賺左d錢, 又唔想c6要坐車返工, 62又唔想佢自己同99冇左呀b睇, 又唔想我搬近我呀媽, 無論我地2家住緊間房點唔夠住, 點細, 兩夫妻訓兩呎床一個訓上床一個訓下床, bb床要買最細既, bb隻腳都唔夠比佢旭啦, 間房連一個地板既空間都冇, 想講大聲d都嘈醒佢, 係廳想坐下個梳化都冇位, 因為要同叔仔爭62爭, 呀b又日漸成長, 連學行既地方都唔冇, 2家又冇問過佢拎一毫子, 佢都唔比我地搬走, 62完全冇諗過我同呀b, 我已經係佢屋企冇左自由兩年, 坐左兩年監, 2家佢仲要發皮4, 反對到底, 我點解連人權都冇, 仲咩事我要咁委屈??仲咩唔比我自由?佢有咩權唔比我地搬走呀


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 11-6-10 22:57 |只看該作者
你老公意願呢? 最緊要你同你老公方向一致 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


珍珠宮

積分: 41556


3#
發表於 11-6-10 22:58 |只看該作者
理鬼佢! 睬佢有味,

以前我62又係唔比我同c6搬間大d既屋, 佢仲鬧我:"兩個人300尺仲唔夠住, 你傻架!!!"

我咪鬧返佢囉:"你問下你個女夠唔夠住?!(姑仔都係住一樣大既屋!之後搬左大d!), 依加兩個, 將來唔只囉!!)

佢仲要鬧...我同c6都唔q理佢..short!!!


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 11-6-10 22:59 |只看該作者
既然你話無受佢恩惠, 咁點解佢話唔比你就唔搬? 點解你要聽佢話? 佢搵鐵鏈鎖住你咩?
事實上你地有無經濟能力搬出去先?
平時有無比家用6299?
你c6有咩睇法?


子爵府

積分: 12342


5#
發表於 11-6-10 23:09 |只看該作者
如果你地無野受制於佢,佢有咩能力可以話唔俾你地搬你地就搬唔到??


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-6-10 23:09 |只看該作者
理得佢LA
就算唔為D咩
只係一樣野間屋細就要搬LA.
細到連學行既地方都無,而且仲要同人爭位坐既,我即搬LA.


大宅

積分: 1533


7#
發表於 11-6-10 23:10 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 11-6-10 22:59
既然你話無受佢恩惠, 咁點解佢話唔比你就唔搬? 點解你要聽佢話? 佢搵鐵鏈鎖住你咩?
事實上你地有無經濟能力 ...

因為c6唔想攪到同62 d關係咁差,反晒面, 因為62都好錫佢, 同埋2家我地係抽緊宿舍,但未有,都等左兩年, 所以62為左唔想個仔洗錢, 唔比我地搬, 話一定要等到先搬得, 平時當然有比家用62同99啦, 就算搬左都照比家用, 但佢都堅持唔比搬, 唔放生我, 因為佢唔想呀b離開佢地.......

點評

小mama  佢真係好自私  發表於 11-6-10 23:11


大宅

積分: 1533


8#
發表於 11-6-10 23:13 |只看該作者
yanyan0906 發表於 11-6-10 23:09
如果你地無野受制於佢,佢有咩能力可以話唔俾你地搬你地就搬唔到??

咩就係lor, 個仔始終都要成家立室, 好似要人成世痴住佢咁, 2家62直得覺得係我疏擺佢個仔搬近外家咁


珍珠宮

積分: 41556


9#
發表於 11-6-10 23:15 |只看該作者
meimeimei1208 發表於 11-6-10 23:13
咩就係lor, 個仔始終都要成家立室, 好似要人成世痴住佢咁, 2家62直得覺得係我疏擺佢個仔搬近外家咁 ...

傳統男家既人係咁架....唔比個仔離開自己, 因為佢地覺得仔係佢地, 佢地係一家人, 點會分開?

女就唔同, 嫁左係人地既人...

點評

meimeimei1208  佢覺得我生既bb, 就係屬於佢地, 婆婆家冇份咁架, 我先係呀媽, 我先係話事人  發表於 11-6-11 09:11


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-6-10 23:16 |只看該作者
meimeimei1208 發表於 11-6-10 23:13
咩就係lor, 個仔始終都要成家立室, 好似要人成世痴住佢咁, 2家62直得覺得係我疏擺佢個仔搬近外家咁 ...

你同你老公講長遠既原因比佢知係為左小朋友而搬
咁就由你老公同番62講

點評

meimeimei1208  c6講左,62咩話咩唔夠住姐,執開d野咩得,間屋就會變幾千呎咁,唔比搬咁佢搬囉  發表於 11-6-11 09:15


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 11-6-10 23:18 |只看該作者
已經開始影響到亞b, 行都無得行, 我會堅持搬走 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


大宅

積分: 1533


12#
發表於 11-6-10 23:18 |只看該作者
有時係度諗, 未結婚果陣生活仲過得開心d, 做咩都得, 2家係c6家仲要訓上下格床, 連行都冇得行, 生完咁辛苦, 坐月都係訓埋d硬床, 有時係度諗為咩要結婚, 為咩要生, 點解我唔可以一家3口自己一個家, 鐘意做咩就做咩, 我2家都成日返外家訓抱埋bb, 起碼有d自由空氣, 2家我可以順佢意唔搬, 但我會係外家住夠先返去啦, 結果都係一樣, 佢地更加唔洗指意見呀b:;pppp:

點評

beebabybee  "點解我唔可以一家3口自己一個家", 我都好想問  發表於 11-7-15 16:36
小mama  你好慘呀..如果係我, 我就唔結婚啦...做女仲開心, 點解要捱...  發表於 11-6-10 23:22


大宅

積分: 1533


13#
發表於 11-6-10 23:19 |只看該作者
ivory0915 發表於 11-6-10 22:57
你老公意願呢? 最緊要你同你老公方向一致 ~

我老公緊係唔想令佢老豆唔開心啦...


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 11-6-10 23:22 |只看該作者
meimeimei1208 發表於 11-6-10 23:19
我老公緊係唔想令佢老豆唔開心啦...

咁佢情願你同亞b唔開心?
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


大宅

積分: 1533


15#
發表於 11-6-10 23:23 |只看該作者
ivory0915 發表於 11-6-10 23:18
已經開始影響到亞b, 行都無得行, 我會堅持搬走 ~

如果佢地真係切生處地為呀b著想, 就唔會唔比搬, 62好似覺得呀b永遠都唔識大, 永遠都係3個月, 我唔想我心愛既bb係咁既環境成長...更加唔想日日對住99, 日又抱住我呀b, 夜又抱佢呀b, b不離手, 2我連抱既機會都冇佢咁多, 到我抱一陣, 62就即刻話比99抱下, 同佢地住, 等如呀女比人搶走


大宅

積分: 1533


16#
發表於 11-6-10 23:26 |只看該作者
小mama 發表於 11-6-10 23:15
傳統男家既人係咁架....唔比個仔離開自己, 因為佢地覺得仔係佢地, 佢地係一家人, 點會分開?

女就唔同, 嫁 ...

咁當初62就應該反對我地結婚啦, 咁所有問題咩唔會發生啦, 都有病, 人地生個女都冇佢咁緊張, 好似佢個仔會蝕底比人咁, 痴q線


大宅

積分: 1533


17#
發表於 11-6-10 23:28 |只看該作者
ivory0915 發表於 11-6-10 23:22
咁佢情願你同亞b唔開心?

佢叫我忍耐多一陣lor, 其實我都忍耐左兩年, 2家生左呀b出黎, 再唔係要咩忍耐, 係要地方lor, 我自己委屈我都忍, 但我真係唔想呀b咁, 我都唔知有咩方法說服62


大宅

積分: 1533


18#
發表於 11-6-10 23:29 |只看該作者
仲要叔仔成日叫我地搬, 好唔想我地係度咁, 好啦, 2家我地搬啦, 62又話搬左唔好應佢呢樣果樣, 成家人都唔正常


大宅

積分: 2311


19#
發表於 11-6-10 23:35 |只看該作者
meimeimei1208 發表於 11-6-10 23:29
仲要叔仔成日叫我地搬, 好唔想我地係度咁, 好啦, 2家我地搬啦, 62又話搬左唔好應佢呢樣果樣, 成家人都唔正 ...
叫你叔仔搞掂你62得唔得, 一家便宜兩家著喎


大宅

積分: 1533


20#
發表於 11-6-10 23:36 |只看該作者
小mama 發表於 11-6-10 22:58
理鬼佢! 睬佢有味,

以前我62又係唔比我同c6搬間大d既屋, 佢仲鬧我:"兩個人300尺仲唔夠住, 你傻架!!!"

都唔明點解d6299咁唔正常, 可能我一個人搬走, 佢咩唔會阻止lor.........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo