跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 777


1#
發表於 11-6-13 14:55 |只看該作者

最近我同老公都想做個靚d嘅高身組合櫃放在廳道, 要實用, 用料靚d同埋有d design咁, 上星期行過上水果邊d傢俬舖, 見 信譽傢居設計 呢間d料同埋設計都比較時尚一點, 但佢就係眾多傢俬舖問價中收費最貴, 做一個5呎大的組合櫃, 要$6,800蚊倒, 但這個 budget 我們都可接受, 但唔知信唔信得過, 請問有冇人幫襯過呀?? 想問佢地d櫃嘅設計同埋材料用唔用得過呀? 服務又怎樣? 請大家比d意見, 如果知道嘅話, 謝!!


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


2#
發表於 11-6-13 20:04 |只看該作者
我d傢俬都係呢間買架,價錢係貴其它小小,但好實淨,而家用左5年都仲好好


大宅

積分: 4123


3#
發表於 11-6-13 23:06 |只看該作者
經驗話比我知,買個櫃都可以既


別墅

積分: 777


4#
發表於 11-6-14 22:33 |只看該作者
回覆 manicheung 的帖子

manicheung, 好多謝你嘅評價呀! 你知啦, 好多傢俬舖 sell 你時, 就佢求你, 你話整物都得, 但當你付細訂時, 就好似變咗你求佢咁, 又唔主動跟進, 態度又唔好, 亂咁設計.
我之前行過沙田傢俬城果邊嘅傢俬舖, 本應想幫襯果間 Centro or Norwood, 佢地主力 sell 佢地D低鉀荃板, 設計同埋靚較位配件等, 但就好貴, 要成$15,000 for 做一個5呎電視組合櫃, 好彩我老公阻止住我, 佢話始終要過萬就要睇清楚D, 點知返到屋企查到呢兩間都唔少佢地D網上劣評, 所以hold到上星期終於去上水行D個人商戶傢俬舖, 只有 信譽 D款比較時尚D, 同我想要的櫃設計比較貼近, 其他店舖D款都好, 但較為傳統保守, 但都想知道 信譽 是否一間好信譽的店舖, 所以即管上黎問問有冇人知, 好多謝你嘅意見呀!
Manicheung, 我想問清楚D, 你用咗佢地D傢俬5年, 係咪D層板都好o.k. 唔會用用下披口, 彎曬, 脱色等. 佢地度尺是否準確和事後的設計和跟進都 o.k. 架?
話! 你成屋傢俬都幫襯佢, 咁咪好貴囉!! 不過你用左成5年, 都抵番曬係度!!
聽你咁講佢地都應該幾好, 等我下個星期再同老公去望望先!




別墅

積分: 777


5#
發表於 11-6-14 22:35 |只看該作者
本帖最後由 kumachan 於 11-6-14 22:37 編輯

回覆 carmenng17 的帖子

carmenng17, 聽你咁講, 你好似對 信譽 傢俬舖 有些少微言喎, 可否分享下你對他們有那些不大滿意的地方呀? 謝!


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


6#
發表於 11-6-14 23:05 |只看該作者
回覆 kumachan 的帖子

唔好客氣,我當初都係見到佢比起其它鋪頭貴小小而心大心細,但諗諗吓就是但啦,雖則貴小小,但d款好過其它嘛,我由2006年用到而家仲好好呀 (屋企仲要有兩隻馬騮添)但有時買野又見仁見智既,好似睇醫生咁,要講夾唔夾,你行多幾間再參考吓先決定都未遲~


別墅

積分: 777


7#
發表於 11-6-16 15:14 |只看該作者
回覆 manicheung 的帖子

同意你所講的, thanks ar.
我唸我都會行多幾間再睇下先嘅!
anyway, 好多謝你的意見 ar! :)


別墅

積分: 777


8#
發表於 11-6-21 23:34 |只看該作者
本帖最後由 kumachan 於 11-6-21 23:35 編輯
manicheung 發表於 11-6-14 23:05
回覆 kumachan 的帖子

唔好客氣,我當初都係見到佢比起其它鋪頭貴小小而心大心細,但諗諗吓就是但啦,雖則貴 ...

manicheung, 你可以幫我一個忙嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo