自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 593


1#
發表於 11-6-17 00:18 |只看該作者
點算呀??
落咗訂先知阿仔個passport唔夠6個月有效期呀
啱啱上網預約續期, 最快要25號先有位, 但如果真係25號去申請, 已經唔夠10個工作天就要出發, 咁點算好呀??
如果我星期一晨早去攞下午籌, 要幾點去到先有籌呢(我指灣仔入境處)?? 上午排隊攞下午籌又得唔得呢?? (因我在金鐘返part-time, 下午可以同佢去攞)
或者我照24號去申請, 同佢講我想快d攞證又得唔得呢??
又或者用網上申請唔知趕唔趕得切呢??
哎呀~好心急呀?? 唔知點做先最好!! 比d意見吖


男爵府

積分: 7367

父親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-6-17 00:19 |只看該作者
其實都 okay 既 !
照用 law


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-6-17 00:20 |只看該作者
試下其他事務處 , 可能有早 d 既日子做 !!!


侯爵府

積分: 23722


4#
發表於 11-6-17 00:22 |只看該作者
用drop in box 係咪可以快D呀? 收到信後約期去取件之嘛。


公爵府

積分: 27128


5#
發表於 11-6-17 00:22 |只看該作者
期待2019


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-6-17 00:24 |只看該作者
bbfruit 發表於 11-6-17 00:19
其實都 okay 既 !
照用 law

唔得KA,出HK境無問題
但當地既國家就多唔比入境LA
樓主你可以博一博聽日去整證,問佢最快幾時有
但怕有機會會唔得
因近年多左好多人到上機前至CHECK PASSPORT
咁入境處就唔比


別墅

積分: 593


7#
發表於 11-6-17 00:24 |只看該作者
回覆 洛婷 的帖子

25號最快喇


別墅

積分: 593


8#
發表於 11-6-17 00:27 |只看該作者
回覆 kellyly 的帖子

其實我真係唔知要幾點去排隊先攞到籌(灣仔入境處)??? 上午排攞下午籌得唔得呀?? 我上午要返工, 下午先可以同佢去搞呀mouth:

點評

juicy媽  依家imim唔會幫手整咁快既証喇, 我姑仔上次4月就係咁"瀨野", 後來要改期!  發表於 11-6-17 12:34
FullOfBlessing  明天帶機票去入境處, 以前有D人都係咁, 而家好似收緊咗, 但不妨一試  發表於 11-6-17 00:37


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-6-17 00:31 |只看該作者
chinyuentung 發表於 11-6-17 00:27
回覆 kellyly 的帖子

其實我真係唔知要幾點去排隊先攞到籌(灣仔入境處)??? 上午排攞下午籌得唔得呀?? 我上 ...

有無人可以幫到你呀
因早D去既機會大D
你而家DL好晒D FORM同填好晒佢,睇下有無人幫你聽日交去


子爵府

積分: 11135


10#
發表於 11-6-17 00:33 |只看該作者
本帖最後由 namanyi 於 11-6-17 00:40 編輯

我上星期五去咗申請
如你明天去申請應該7月5日可取證
明天最好8點前去排隊,可攞下午籌的


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


11#
發表於 11-6-17 00:34 |只看該作者
本帖最後由 Angel_BB 於 11-6-17 00:35 編輯

朝早去攪好d,我老板試過攞齊文件証明需要緊急出証,入境處第二日就出到passport... passport唔夠半年期千祈唔好用,會原機折返的!

記得攞埋報團或買機票的收據!


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


12#
發表於 11-6-17 00:34 |只看該作者
chinyuentung 發表於 11-6-17 00:27
回覆 kellyly 的帖子

其實我真係唔知要幾點去排隊先攞到籌(灣仔入境處)??? 上午排攞下午籌得唔得呀?? 我上 ...

樓主, 你明日試吓帶埋機票及有關証件去問問.


子爵府

積分: 11704

畀面勳章


13#
發表於 11-6-17 00:35 |只看該作者
好似都要比14天工作天之後先有得拎...


別墅

積分: 593


14#
發表於 11-6-17 00:37 |只看該作者
namanyi 發表於 11-6-17 00:33
如你明天去申請應該7月5日可取證
你明天最好8點前去排隊,可攞下午籌的

真的嗎??? 其實我哋11號先出發, 咁我準備好晒d文件, 星期一晨早去排隊攞下午籌, 趕得切嗎??


別墅

積分: 593


15#
發表於 11-6-17 00:38 |只看該作者
我個仔13歲lu wor, 係咪可以10個工作天有得攞證呢??


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 11-6-17 00:41 |只看該作者
chinyuentung 發表於 11-6-17 00:24
回覆 洛婷 的帖子

25號最快喇

oh....咁唯有要一早去排隊啦 , 冇辦法


子爵府

積分: 11135


17#
發表於 11-6-17 00:42 |只看該作者
我上星期五去申請,27號可取證
放心啦


子爵府

積分: 12537

+5熱血勳章


18#
發表於 11-6-17 00:44 |只看該作者
我6月1日郵寄申請,13號已經收到信話22號開始有得攞!
你近邊個辦證中心,佢地好似8:30(or 8:45)開始派籌,你聽日可以試下,如果唔得就即刻放落投遞箱(填定表,帶齊所有野)


別墅

積分: 593


19#
發表於 11-6-17 00:45 |只看該作者
唔該晒你哋呀, 瞓都瞓得安樂d


禁止訪問

積分: 32957


20#
發表於 11-6-17 00:48 |只看該作者

回覆:落咗訂先知, 要有6個月有效期嘅護照, 阿他個仲有4個月到期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo