懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1089


1#
發表於 11-6-20 22:06 |只看該作者
倒日公司和我說孕婦去做產前檢查每月只係得半日才可以享有4/5 PAY的薪金,如要請多半天或多1天就要扣自己年假,但是公司沒有出過任何通知同事此問題, 請問這樣是否犯罪呢? 可否告佢架,因勞工法定是一定有4/5薪金的,有無人公司這樣對代員工,我應該怎樣做?


禁止訪問

積分: 3698

畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 11-6-20 22:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1768


3#
發表於 11-6-20 23:19 |只看該作者
係呀,你做產檢係可以攞病假証明,咁病假如果無超出樓上所講嘅每月quota,你都可以攞full paid leave. 呢個係勞工法入面的,你可以叫個HR去check吓


大宅

積分: 2049


4#
發表於 11-6-21 00:28 |只看該作者

回覆:請問去做產檢是否每月只得半日假才可以享4/5薪金呢?

我公司好衰架,病假無錢仲要扣錢,或者你要掉例假架!我依家產檢都係放例假去架!





子爵府

積分: 10483


5#
發表於 11-6-21 01:14 |只看該作者

引用:我公司好衰架,病假無錢仲要扣錢,或者你要

原帖由 babycatmeow 於 11-06-21 發表
我公司好衰架,病假無錢仲要扣錢,或者你要掉例假架!我依家產檢都係放例假去架!



...
我公司同你公司一樣咁衰!要拎自己假,一系就扣錢。



我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


禁止訪問

積分: 3698

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-6-25 23:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4047


7#
發表於 11-6-25 23:24 |只看該作者
4/5薪金, 係連續放4天病假, 咁呢4日係計4/5人工

法例應該係有2天病假喎. 你地打去勞工處問下.

不過, 如果要告去勞工處, 咁你就要去你公司果頭嘅勞工處處理.

如果淨係問野, 咁可以是但揾一間勞工處問.


大宅

積分: 1162


8#
發表於 11-6-25 23:32 |只看該作者

回覆:請問去做產檢是否每月只得半日假才可以享4/5薪金呢?

在有病假紙下佢有權出五分四糧,因為有薪唔一定指full paid . 但佢無權要扣你年假!
部分公司唔接受到診紙申請病假就真....因為我公司都係咁...之前已有同事打去勞工處問左....我去開醫院都盡量問佢比我見醫生,拎假紙。一般見助產士係無 假紙的,驗糖尿都無....:-(




複式洋房

積分: 114


9#
發表於 11-6-25 23:36 |只看該作者

回覆:請問去做產檢是否每月只得半日假才可以享4/5薪金呢?

我公司話唔駛扣例假同病假架,只係要扣請假果段時間既5/1人工咋!當然要有到診紙喇!我公司係跟足勞工發例,我諗唔會有著so俾我,所以應該啱!




大宅

積分: 2421

陪月勳章


10#
發表於 11-6-25 23:39 |只看該作者

引用:4/5薪金,+係連續放4天病假,+咁呢4日係計

原帖由 newbiebaby 於 11-06-25 發表
4/5薪金, 係連續放4天病假, 咁呢4日係計4/5人工

法例應該係有2天病假喎. 你地打去勞工處問下.
係呀,跟據勞工法例要連續4天以上就有有薪病假;少於4天,如果你能夠提供醫生証明的假紙,公司只不過唔可以告你當日擴工,並且無薪的。




大宅

積分: 2523


11#
發表於 11-6-26 02:09 |只看該作者

回覆:ivynguk 的帖子

錯,懷孕引致作小產或產檢的病假是不需要連續四日才有薪,一日都是有薪的




侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


12#
發表於 11-6-26 07:09 |只看該作者
首先,你check清楚公司病假嘅policy
法例上,4日或以上嘅病假先係有薪嘅!
如果你公司嘅policy係..病假就=有薪,咁佢唔應該大細超,產檢就一個月得半日囉!


複式洋房

積分: 183


13#
發表於 11-6-26 16:38 |只看該作者
唔係喎,今年勞工法例改左,如果你係SICK LEAVE當然可以有薪假,但如果係去政府醫院檢查,佢地只俾張到診紙,就係要扣錢,私家檢查佢俾O個張都係SICK LEAVE, 可以唔駛扣。所以我話政府鼓勵人生仔,但就唔配合勞工法例,係咁扣錢,我舊年D同時都ACCEPT到診紙,今年又唔得,生B已經多錢駛,真係又要上街遊行先得


大宅

積分: 1508


14#
發表於 11-6-26 16:52 |只看該作者

回覆:請問去做產檢是否每月只得半日假才可以享4/5薪金呢?

產檢不需要連續4天,1天都ok




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo