想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 759


1#
發表於 11-7-2 18:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3468

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-7-2 19:08 |只看該作者

回覆:剛小x做了手術,分享BB離去前徵兆....

祝妳身體快些康復,再接再勵!加油呀




大宅

積分: 4752


3#
發表於 11-7-2 19:18 |只看該作者
你個時BB心跳有110已經吾算弱...我時間同你差吾多,但BB心跳只有9X.
不過我個時就有流啡...因為我飲左綠茶後見紅!

點評

Strawberry_2011  我BB有15x, 醫生話好好,不過,BB最後都離開我.......  發表於 11-7-2 19:35


大宅

積分: 3356


4#
發表於 11-7-2 19:32 |只看該作者
回覆 bankwest 的帖子

我都好似你咁冇流血冇先兆,醫生重話BB進展理想,不過當再覆診前一二天,曾經在子宫位置戚咗幾吓,有微微痛,之後覆診時已停了心跳,醫生話BB有成長過,似離開不久。

點解你嗰醫生選擇做刮宫呢? 而不是塞藥呢?

請好好休息吧!


禁止訪問

積分: 759


5#
發表於 11-7-2 22:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17307


6#
發表於 11-7-2 22:41 |只看該作者

回覆:bankwest 的帖子

我徵兆大d,出過兩次血。。。第一次好多血,但保得住!第二次血少d,但保唔住!你好好調理身體喇,你好似唔係香港麻,多休息!



   每日都咁開心!!!


禁止訪問

積分: 759


7#
發表於 11-7-2 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 759


8#
發表於 11-7-2 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3356


9#
發表於 11-7-2 22:59 |只看該作者
回覆 bankwest 的帖子

點解外國醫生同本地醫生嘅睇法咁大分別? 我嘅醫生話刮宫對子宫較傷,故建議我塞藥mouth:


大宅

積分: 3356


10#
發表於 11-7-2 23:05 |只看該作者
回覆 bankwest 的帖子

我相信有志者事竟成! 我哋一齊努力吧!不氣餒、不灰心! GO GO GO




民房

積分: 68


11#
發表於 11-7-2 23:34 |只看該作者
我上年一月都做完刮宮,最初我知道時係接受唔到第二日仲去睇第二個醫生,但都係個句
我係8WK時嘗試過出現肚痛當時我以為係自己太疲勞所以不太為意,直到第9WK個肚又再扯住扯住痛同埋有少少出血就即刻去睇醫生,但已經太遲
醫生話係8WK肚痛時已經係出左事因為個胎7WK後都無再長大,醫生就話同埋要其實當自己發現個胸唔谷已經係表示個胎有問題喎,不過我睇兩個醫生佢地都係一樣講法,叫我可以嘗試等個胎自己流走但就有機會因為流得唔乾淨而要刮宮,不過最終我都選擇刮宮


民房

積分: 68


12#
發表於 11-7-2 23:36 |只看該作者
我上年一月都做完刮宮,最初我知道時係接受唔到第二日仲去睇第二個醫生,但都係個句
我係8WK時嘗試過出現肚痛當時我以為係自己太疲勞所以不太為意,直到第9WK個肚又再扯住扯住痛同埋有少少出血就即刻去睇醫生,但已經太遲
醫生話係8WK肚痛時已經係出左事因為個胎7WK後都無再長大,醫生就話同埋要其實當自己發現個胸唔谷已經係表示個胎有問題喎,不過我睇兩個醫生佢地都係一樣講法,叫我可以嘗試等個胎自己流走但就有機會因為流得唔乾淨而要刮宮,不過最終我都選擇刮宮


大宅

積分: 3356


13#
發表於 11-7-3 00:02 |只看該作者

回覆:macymacy 的帖子

每當回想時都會暗然流淚!我好明白

你現在有否再嘗試懷孕呢?可否分享一下




大宅

積分: 3356


14#
發表於 11-7-3 00:03 |只看該作者

引用:我上年一月都做完刮宮,最初我知道時係接受

原帖由 macymacy 於 11-07-02 發表
我上年一月都做完刮宮,最初我知道時係接受唔到第二日仲去睇第二個醫生,但都係個句
我係8WK時嘗 ...
每當回想時都會暗然流淚!我好明白

你現在有否再嘗試懷孕呢?可否分享一下




大宅

積分: 1843


15#
發表於 11-7-3 08:10 |只看該作者
Strawberry_2011 發表於 11-7-3 00:03
每當回想時都會暗然流淚!我好明白

你現在有否再嘗試懷孕呢?可否分享一下

我都會! 醫生叫我塞藥, 我見到bb已經有手有腳...............覺得好難受, 最後又話排唔清, 又要再刮宮.
我明外國醫生點解suggest刮宮.
媽媽唔洗傷兩次, 又唔洗見到自己bb..........


大宅

積分: 3356


16#
發表於 11-7-3 09:23 |只看該作者

引用:Quote:Strawberry_2011+發表於+11-7-3+00:0

原帖由 Bearstar 於 11-07-03 發表
我都會! 醫生叫我塞藥, 我見到bb已經有手有腳...............覺得好難受, 最後又話排唔清, 又要再刮宮.
我 ...
我是塞葯,BB排出後,我見到手仔腳仔,好難過




大宅

積分: 4131

好媽媽勳章 醒目開學勳章


17#
發表於 11-7-3 10:20 |只看該作者
Strawberry_2011 發表於 11-7-3 09:23
我是塞葯,BB排出後,我見到手仔腳仔,好難過

可唔可以選擇唔睇?


大宅

積分: 3356


18#
發表於 11-7-3 10:46 |只看該作者

引用:Quote:Strawberry_2011+發表於+11-7-3+09:2

原帖由 teddy3200 於 11-07-03 發表
可唔可以選擇唔睇?
嗰護士想攞走架喇!喺我叫護士等一等比我睇吓,我好想看BB一眼。如果不看,我會好後悔。




禁止訪問

積分: 759


19#
發表於 11-7-3 14:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 759


20#
發表於 11-7-3 14:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo