想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4877


1#
發表於 11-8-4 14:29 |只看該作者
上個月7月16號 M 。(週期35 - 40 day )

日日量體溫,一日用大衛 紅D check 2次,依然得個淺色控。

哎..........

今日 8月4號,day 20 .........都無咩跡象

想知道,到底我有無排卵期噶???

想知道,到底排卵期會有咩徵兆噶???

日日對著得個 控 排卵棒 ,真是苦悶 ,有信心都變無信心啊!!!

有無 JM 有咁經歷,入來傾下.....

Thanks...
嘻嘻


洋房

積分: 76


2#
發表於 11-8-4 18:32 |只看該作者

回覆:小白兔co 的帖子

我cycle 30-32左右,成日只出現好淺好淺既控。未試過深色!!!!我都唔知係咪冇排卵




大宅

積分: 3164


3#
發表於 11-8-4 18:54 |只看該作者

回覆:Monkichichan168 的帖子

我都係咁,日日咁等。我有幾多個月可以等。 我今個cycle 會試下用clearblue check, 希望日子會准。今晚去屈記買。




男爵府

積分: 6137


4#
發表於 11-8-4 23:14 |只看該作者
回覆 kittycky 的帖子

clearblue 會準d?


大宅

積分: 3643


5#
發表於 11-8-4 23:16 |只看該作者
我連M都未離.... DAY 1 係22/6, 我點算丫??


子爵府

積分: 13931


6#
發表於 11-8-4 23:48 |只看該作者

引用:我連M都未離....+DAY+1+係22/6,+我點算丫??

原帖由 jessying 於 11-08-04 發表
我連M都未離.... DAY 1 係22/6, 我點算丫??
下,如果兩個月無又末有bb䏲e生



魚魚媽


男爵府

積分: 6375


7#
發表於 11-8-5 00:23 |只看該作者

引用:我連M都未離....+DAY+1+係22/6,+我點算丫??

原帖由 jessying 於 11-08-04 發表
我連M都未離.... DAY 1 係22/6, 我點算丫??
我同你一樣,12/6day 1..... 到而家都未m.... 但day 46 27/7,28/7就排卵(紅d有深線).... 我而家繼續等。我有睇e生,佢話我可能有多囊性卵巢



點評

Mochamiu  快d去照下盆腔先囉, 照左都安心d呀麻, 照盆腔又唔駛等day 幾o既  發表於 11-8-6 19:39


大宅

積分: 3164


8#
發表於 11-8-5 00:32 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

我見好多人都話準d




大宅

積分: 2563


9#
發表於 11-8-5 00:39 |只看該作者
本帖最後由 emily7676hk 於 11-8-5 00:40 編輯

我今年頭一直都係35day一個cycle, 到6月睇咗中環一個女醫生後, 佢話過35days已經係多囊, 之後我食咗數次佢的藥, cycle已經變回28days. 但因上個月病咗兩個星期,所以無開工. 今日day19,等待下星期派彩.


水晶宮

積分: 68136

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-8-5 00:43 |只看該作者
我今日day11都係等緊排卵....check左2日紅d都係淺控....等待心情好苦悶!


別墅

積分: 568


11#
發表於 11-8-6 12:38 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+emily7676hk+於+11-8-5+0

原帖由 emily7676hk 於 11-08-05 發表
本帖最後由 emily7676hk 於 11-8-5 00:40 編輯

我今年頭一直都係35day一個cycle, 到6月睇咗中環一個女醫 ...
emily7676hk, 請問你是看哪個中環醫生? 好驚呀,我個cycle>35日架。 佢俾啲咩藥俾你? 排卵藥嗎?佢診金連藥費多少錢?




大宅

積分: 4877


12#
發表於 11-8-6 16:31 |只看該作者

回覆:Monkichichan168 的帖子

我自己都有亂念,係未冇排卵期
不過,吾排卵何來嚟M???



嘻嘻


大宅

積分: 4877


13#
發表於 11-8-6 16:33 |只看該作者

回覆:kittycky 的帖子

不過,我都未等到哈哈笑圖案



嘻嘻


大宅

積分: 4877


14#
發表於 11-8-6 16:34 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

道理上同大衛紅D差吾多



嘻嘻


大宅

積分: 3256


15#
發表於 11-8-6 17:52 |只看該作者
其實等排卵都唔可憐,等待中獎未仲悶....次次等等下明知唔應該CHECK住都忍唔住買驗孕棒CHECK, 結果次次都失望,跟住就來M....我好似有病一樣


大宅

積分: 4874


16#
發表於 11-8-6 19:14 |只看該作者

回覆:等待.....排卵期嘎苦悶日子

我發現排卵前日日check住真系好大壓力!搞到遲排卵!今個月




大宅

積分: 4874


17#
發表於 11-8-6 19:16 |只看該作者

回覆:等待.....排卵期嘎苦悶日子

今個月系見有分泌先check,一check就見到有50%線!第二天已經有100%,感覺比check極都無色好!今個月比上個月早一日見到深粗!




男爵府

積分: 5433


18#
發表於 11-8-6 20:52 |只看該作者
hksugar 發表於 11-8-6 17:52
其實等排卵都唔可憐,等待中獎未仲悶....次次等等下明知唔應該CHECK住都忍唔住買驗孕棒CHECK, 結果次次都失 ...

我同意你既讲法。。。我都觉等bingo仲辛苦过等排egg, 等排egg起码有希望同可以努力, 等bingo 真系没什么可以做,而且好心烦


別墅

積分: 615


19#
發表於 11-8-6 21:20 |只看該作者
emily7676hk 發表於 11-8-5 00:39
我今年頭一直都係35day一個cycle, 到6月睇咗中環一個女醫生後, 佢話過35days已經係多囊, 之後我食咗數次佢 ...

我之前果幾個月都係day 28-31到黎M,但今個月唔知係咪成日都大壓力(諗/擔心幾時中..)
結果昨日(day 36)先黎M..最初仲以為自己bingo >.<
我想講...大壓力真係會影響排egg/ M的 schedule..
我今日都開始睇中E了~
大家努力,祝各JM早孕!!


男爵府

積分: 6137


20#
發表於 11-8-7 01:27 |只看該作者
回覆 kittycky 的帖子

where 買?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo