想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1058


1#
發表於 11-8-8 02:25 |只看該作者
啱啱早兩曰排卵,於是開工。今晚覺得下腹部位唔舒服,頭先去厠所,啲尿仲好深色同埋有啲血,而家嗰感覺好似成曰都好急尿尿。M又肯定未夠期!會唔會影響著床?點解會咁?




大宅

積分: 3149


2#
發表於 11-8-8 02:28 |只看該作者

回覆:好驚,唔知咩事

我之前尿道炎同埋膀胱炎都係咁架!




大宅

積分: 3149


3#
發表於 11-8-8 02:30 |只看該作者

回覆:好驚,唔知咩事

係唔係感覺好急好急,但去到toilet其實冇vv, or 得一兩滴?




大宅

積分: 1058


4#
發表於 11-8-8 03:45 |只看該作者

回覆:janistang06 的帖子

係吖!成曰都急,但又得少少。臨去完仲有的抽住咁痛。聽朝早快啲睇醫生先得,好唔舒服,瞓唔到
Anyway, 多謝你回覆





子爵府

積分: 10404


5#
發表於 11-8-8 08:27 |只看該作者

引用:係吖!成曰都急,但又得少少。臨去完仲有的

原帖由 minervamama 於 11-08-08 發表
係吖!成曰都急,但又得少少。臨去完仲有的抽住咁痛。聽朝早快啲睇醫生先得,好唔舒服,瞓唔到
Any ...
你應該係尿道炎呀,快d睇醫生,唔係會越黎越痛嫁!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-8-8 10:29 |只看該作者
minervamama 發表於 11-8-8 02:25
啱啱早兩曰排卵,於是開工。今晚覺得下腹部位唔舒服,頭先去厠所,啲尿仲好深色同埋有啲血,而家嗰感覺好似 ...

你會唔會好似"痕痕地..跟住去toilet果陣會好似去極都去唔清咁呢??
如果係我諗你最好盡快睇dr.因為我上次就係咁同埋同你一樣成日都好急同尿有血, dr.話係尿道炎!!!你最好搵婦科睇啦, 順便問埋會唔會影響著床果d問題ma!


侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


7#
發表於 11-8-8 14:57 |只看該作者
我之前尿道炎都係咁架.你快d 去睇睇醫生啦.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo