單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16229


1#
發表於 11-8-8 21:51 |只看該作者
蒜蓉粉絲蒸花竹蝦40蚊
酌菜心4蚊及再加下午食餘既意粉

myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22863


2#
發表於 11-8-8 21:59 |只看該作者
曄,D蝦睇到我流晒口水Y!你好叻丫!


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


3#
發表於 11-8-8 22:03 |只看該作者

回覆:今晚同仔仔食好些自家煮

我前日都係食竹蝦




複式洋房

積分: 482


4#
發表於 11-8-8 22:09 |只看該作者

回覆:今晚同仔仔食好些自家煮

岩岩放工,好餓!見到你碟蝦,諗起前兩曰碗牛丸米,真是想即刻飛的去你屋企食餐勁!





瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-8-8 22:14 |只看該作者
媽咪,點解次次都預埋我呀!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 16229


6#
發表於 11-8-8 22:18 |只看該作者
babytszkin 發表於 11-8-8 21:59
曄,D蝦睇到我流晒口水Y!你好叻丫!

今日全個街市都係花竹虾....不停叫我買它回家俾仔仔食
所以我買咗少少40蚊囉...有時俾個仔食好少少
晤叻簡單蒸餸....


伯爵府

積分: 16229


7#
發表於 11-8-8 22:19 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-8-8 22:03
我前日都係食竹蝦

巧好巧味啊


伯爵府

積分: 15770


8#
發表於 11-8-8 22:20 |只看該作者
may220033 發表於 11-8-8 21:51
蒜蓉粉絲蒸花竹蝦40蚊
酌菜心4蚊及再加下午食餘既意粉



我一日三餐都要自家煮呀 ))))


不過而家好啲喇,
仔仔識得幫手做家務同照顧嫲嫲,
佢地又開始食得慣外賣.


緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


伯爵府

積分: 16229


9#
發表於 11-8-8 22:20 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-8-8 22:14
媽咪,點解次次都預埋我呀!

妳又話減肥


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


10#
發表於 11-8-8 22:20 |只看該作者

引用:Quote:akina_yeung+發表於+11-8-8+22:03+我

原帖由 may220033 於 11-08-08 發表
巧好巧味啊
啖啖肉,仲有羔我好鍾意食蝦架!




瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 11-8-8 22:21 |只看該作者
may220033 發表於 11-8-8 22:20
妳又話減肥
減肥。。。。我成日掛喺口邊,但食物都成日放喺咀邊!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 16229


12#
發表於 11-8-8 22:22 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-8-8 22:20
我一日三餐都要自家煮呀 ))))

煮多d好嫁..慢慢會越煮越叻
仔仔幫手好叻


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


13#
發表於 11-8-8 22:25 |只看該作者

引用:Quote:may220033+發表於+11-8-8+22:20+妳又

原帖由 ChammyMAMA 於 11-08-08 發表
減肥。。。。我成日掛喺口邊,但食物都成日放喺咀邊!





瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 11-8-8 22:28 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-8-8 22:25
你咪笑咁大聲喎!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


15#
發表於 11-8-8 22:36 |只看該作者

引用:Quote:akina_yeung+發表於+11-8-8+22:25+你

原帖由 ChammyMAMA 於 11-08-08 發表
你咪笑咁大聲喎!
見你食野食得開心吖麻。。。




複式洋房

積分: 449


16#
發表於 11-8-8 22:37 |只看該作者
may220033 發表於 11-8-8 21:51
蒜蓉粉絲蒸花竹蝦40蚊
酌菜心4蚊及再加下午食餘既意粉

好美味喲


王國長老

積分: 119115

王國長老


17#
發表於 11-8-8 22:46 |只看該作者
睇完好想食....
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


伯爵府

積分: 16229


18#
發表於 11-8-8 22:50 |只看該作者
MoonB 發表於 11-8-8 22:09
岩岩放工,好餓!見到你碟蝦,諗起前兩曰碗牛丸米,真是想即刻飛的去你屋企食餐勁!: ...

碟蝦,諗起牛丸米咩意思


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 11-8-8 22:50 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


20#
發表於 11-8-8 22:50 |只看該作者
may220033 發表於 11-8-8 22:18
今日全個街市都係花竹虾....不停叫我買它回家俾仔仔食
所以我買咗少少40蚊囉...有時俾個仔食好少少 ...

係呀,係呀,間唔時都食好d....
真係好似叫你買佢地返去架...
上星期我至食左兩晚蟹....

閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo