自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4574

環保接龍勳章


1#
發表於 11-8-13 02:07 |只看該作者
我同個識左十幾年嘅朋友鬧左交,係sms同佢say sorry, 佢都無啋返我!點算好?




伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


2#
發表於 11-8-13 02:09 |只看該作者
打電話去lor~
風雨同路


子爵府

積分: 12740


3#
發表於 11-8-13 02:11 |只看該作者

回覆:JJMumMum 的帖子

如果真係自己錯,過多幾日,等佢下左氣,就打電比佢。宜家keep 住msn 先啦!




大宅

積分: 3197


4#
發表於 11-8-13 02:12 |只看該作者

回覆:同朋友鬧左交

點解要鬧交呢?





大宅

積分: 4574

環保接龍勳章


5#
發表於 11-8-13 02:45 |只看該作者

回覆:同朋友鬧左交

我打左比佢,但佢唔聽,只係send SMS 俾我話公事上有咩嘢,就SMS 傾




大宅

積分: 4574

環保接龍勳章


6#
發表於 11-8-13 02:47 |只看該作者

回覆:同朋友鬧左交

我同呢個朋友夾份開左間舖,為左公事上,我發左佢脾氣,所以佢嬲左我




洋房

積分: 179


7#
發表於 11-8-13 03:03 |只看該作者
夾錢開舖係死症,如果唔係咩大事而當時你又唔係太過份,過幾日都ok,你要主動發出善意呢!


大宅

積分: 4574

環保接龍勳章


8#
發表於 11-8-13 03:35 |只看該作者

回覆:syoyo 的帖子

我本來同佢好好朋友架,講真佢真係對我好好!我真係知錯,我唔應該發佢脾氣!攪到我呢幾晚都失眠,




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo