想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5093


1#
發表於 11-8-17 23:03 |只看該作者
如果想生女在排卵前開工.生男則在排卵日

那麼請問見到哈哈笑(即24-36小時後排卵)後開工------即是生女機會大,

在哈哈笑消失後開工---------即是生男機會大,

請問有經驗jm幫手解答

thank


伯爵府

積分: 15695


2#
發表於 11-8-17 23:49 |只看該作者
我都想知呀


別墅

積分: 686


3#
發表於 11-8-18 12:28 |只看該作者

回覆:哈哈笑問題??(關於生男女)

I want to know too, pls help




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


4#
發表於 11-8-18 12:44 |只看該作者
我都想知道啊~~~~~HELP!!!


男爵府

積分: 9408


5#
發表於 11-8-18 13:22 |只看該作者
我上次做IUI當日醫生照到我D卵已經排咗出黎,佢話想生男就係時候了(我都唔知信唔信佢好)
耐心地等待成功

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo