懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1114


1#
發表於 11-8-25 01:14 |只看該作者
只有四weeks,今日個胸開始不再谷及痛,是否bb不再生長了,很擔心!有無jm有相關經驗,worry .........ing




禁止訪問

積分: 19566


2#
發表於 11-8-25 02:06 |只看該作者

引用:只有四weeks,今日個胸開始不再谷及痛,是

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1114


3#
發表於 11-8-25 05:31 |只看該作者

回覆:胸谷及痛左兩星期後無再痛,正常嗎?

即是否谷一輪,然後又無谷一輪,是一般初期懷孕的跡象?還是整個過程都是一輪輪谷胸?




別墅

積分: 985


4#
發表於 11-8-25 06:19 |只看該作者

回覆:胸谷及痛左兩星期後無再痛,正常嗎?

我同你情況差唔多,我痛左幾日,之後硬硬地但無痛,現在寶寶在腹中愉快成長中(18wks)
不用擔心





複式洋房

積分: 311


5#
發表於 11-8-25 12:04 |只看該作者

回覆:胸谷及痛左兩星期後無再痛,正常嗎?

我想問我而家5wks, 個胸都唔係好谷,但腰骨就好累,有時仲會肚痛,咁係咪正常架?我之前已經小產過兩次,今次真係好擔心




複式洋房

積分: 385


6#
發表於 11-8-25 12:55 |只看該作者

回覆:胸谷及痛左兩星期後無再痛,正常嗎?

我都係咁!4weeks谷m feel個胸同肚好脹,5weeks又冇乜感覺。我都好想知bb ok唔ok.




大宅

積分: 4810


7#
發表於 11-8-25 13:09 |只看該作者

回覆:胸谷及痛左兩星期後無再痛,正常嗎?

我都唔係成日痛,只係間中,但會覺得個胸大左,現在25週!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo