想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4157

畀面勳章 陪月勳章


1#
發表於 11-8-25 12:15 |只看該作者
本帖最後由 bebubabi 於 11-8-26 10:29 編輯

各位想生bb的mama , 有冇食定葉酸呀
我去做婚前檢查時 , 姑娘就介紹我食惠名的Materna , 做好準備 , 生個肥肥bb
我食左一個月左右就bingo了...(不過應該唔關materna事啊...)
大家都最好食定啦 ...我懷孕初期咩都食唔到 , 我本身係瘦底的
到左成4/5個月先叫做食返到野...
不過我個bb一直都係中大size , 出世有7.8lbs

我宜家有一樽全新未開架 , 有冇人有興趣 ?
惠氏Materna孕婦維他命
一盒 150粒 (3個月份量)

$120 ( 購自私家診所 , 絕對正貨 )
有意請pm 我


男爵府

積分: 6137


2#
發表於 11-8-25 13:45 |只看該作者

回覆:bebubabi 的帖子

係咪食左會肥?




大宅

積分: 4157

畀面勳章 陪月勳章


3#
發表於 11-8-25 18:10 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

下,我冇喎!!不過有啲人食左會難便便,但我就冇呢個問題!




男爵府

積分: 6137


4#
發表於 11-8-25 23:44 |只看該作者
回覆 bebubabi 的帖子

幾時到期?點食法?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


5#
發表於 11-8-25 23:46 |只看該作者

引用:各位想生bb的mama+,+有冇食定葉酸呀我去做

原帖由 bebubabi 於 11-08-25 發表
各位想生bb的mama , 有冇食定葉酸呀
我去做婚前檢查時 , 姑娘就介紹我食惠名的Materna , 做好準備 , 生個肥 ...
咁你到生時,總共重左幾多磅?



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 8819


6#
發表於 11-8-26 00:07 |只看該作者
我現在都有食定等bingo,每日一粒好方便....就算買都唔好去萬寧、臣士買,貴幾十元架!!我都是買左先知傻豬!!
聽這裡的jm講,藥房$140-170不等


大宅

積分: 4157

畀面勳章 陪月勳章


7#
發表於 11-8-26 00:11 |只看該作者

回覆:生bb前準備 - Materna

2012/5到期!三個月份量!每曰一粒!我果時再加鈣片!,




大宅

積分: 4157

畀面勳章 陪月勳章


8#
發表於 11-8-26 00:13 |只看該作者

回覆:生bb前準備 - Materna

我重左三十磅!生完幾曰已輕返廿磅!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


9#
發表於 11-8-26 00:39 |只看該作者

引用:我重左三十磅!生完幾曰已輕返廿磅! +

原帖由 bebubabi 於 11-08-26 發表
我重左三十磅!生完幾曰已輕返廿磅!
你既重量好標準呀,生完幾日就輕20lbs, 好叻呀你有咩心得分享下呀



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 4157

畀面勳章 陪月勳章


10#
發表於 11-8-26 09:02 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我冇咩心得架...我就ready 陀之前1-2個月開始食materna
之後bingo左 , 到左5個月先食到野
3-4個月時最辛苦 , 佞食唔到野 , 體重仲輕左, 果時我勁驚bb size 唔好呀.....但一直都keep住食materna
到左有胃口時,就咩都食 , 6,7個月食得好驚人...哈哈 !! (我老公講 )我果時唔覺....但宜家諗返起都係...
個lunch box 勁大盒
我返工時的eating schedule :
一早一個面包 , 加豆漿 , 11點就餓 , 食件蛋糕 , 12點幾食lunch
4點幾又一個蛋糕/面包 ...
我果時一星期飲兩次魚湯架......


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


11#
發表於 11-8-26 09:43 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 我冇咩心得架...

原帖由 bebubabi 於 11-08-26 發表
回覆 siutreasure 的帖子

我冇咩心得架...我就ready 陀之前1-2個月開始食materna
多唔多行路同做運動呀?



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 4157

畀面勳章 陪月勳章


12#
發表於 11-8-26 10:24 |只看該作者
我唔做運動架喎 ...不過就鐘意行街街 ~哈哈~
最後果一個月 ,我就星期6/日會同老公去行公園, 諗住易生d囉...


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


13#
發表於 11-8-26 11:31 |只看該作者
其實醫生建議大肚婆要做d運動,不過又叫唔好太粗勞,o甘大肚婆應該做咩野運動呢??
yoga??


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


14#
發表於 11-9-2 10:45 |只看該作者
push!!


男爵府

積分: 7926


15#
發表於 11-9-2 10:53 |只看該作者
好似散步好d!問下醫生啦!


複式洋房

積分: 239


16#
發表於 11-9-2 11:43 |只看該作者
好抵哇~!我琴日係藥房買$198!


珍珠宮

積分: 30303


17#
發表於 11-9-2 12:10 |只看該作者

引用:好抵哇~!我琴日係藥房買$198!

原帖由 BBgwaai 於 11-09-02 發表
好抵哇~!我琴日係藥房買$198!
嘩,你邊區藥房?我在元朗藥房$148




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-9-2 12:22 |只看該作者
我又係初初bingo時, 無胃口, 瘦左, 有朋友問我係咪病左??
但牛奶照飲!!


男爵府

積分: 8846

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 11-9-2 12:46 |只看該作者
回覆 bebubabi 的帖子

我暫時未食過呀!不過準備飲''惠Xmama'',其實效果一唔一樣呢?但聽人講難飲到嘔
          


大宅

積分: 4157

畀面勳章 陪月勳章


20#
發表於 11-9-2 22:37 |只看該作者
回覆 vickyman 的帖子

我果時冇飲過呀, 因為我唔鐘意飲呀, 食一粒方便d ~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo