樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1684


1#
發表於 11-8-30 00:26 |只看該作者
我啱啱買咗層樓打算作長線投資租比人住幫我供層樓,個賣家經律師樓打比我話想同我租返,留咗電話比我聯絡佢,意思唔想經地產經紀比佣金,咁我覺得都好嘅大家都有著數,返正我都打算租比人,但係唔知有咩要注意,例如話我交吉嗰日要唔要上層樓睇下呢?租約有咩要注意咁,唔該大家幫下手,因為我未租過樓比人仲要唔經AGENT,感謝幫忙


大宅

積分: 2110


2#
發表於 11-8-30 01:42 |只看該作者
你有冇包家電,窗花、管理費、差餉……如有要寫埋落張約,家電嘅種類、品牌、數量、如果業主有家電,好似業主保養。仲有起租期,合約長短等。記住要去打厘印,保障雙方。

以上都係幾年前租樓嘅記憶,希望幫到你。


大宅

積分: 1684


3#
發表於 11-8-30 09:34 |只看該作者
Chocoho唔該哂你呀!但係佢而家住緊我係咪即係上去一次同佢點清楚?不過佢賣比我嗰時就講明跟發展商家電,唔知係咪跟咁寫都得呢?


水晶宮

積分: 56960


4#
發表於 11-8-30 14:47 |只看該作者
樂園 發表於 11-8-30 09:34
Chocoho唔該哂你呀!但係佢而家住緊我係咪即係上去一次同佢點清楚?不過佢賣比我嗰時就講明跟發展商家電,唔知 ...
請問幾多年樓呀? D設備, 你能保證耐用嗎? 如果租約有寫明單位包括的設備, 咁就是代表業主連同設備一同租出, 咁租金便包括了設備的使用, 所以當設備固障, 業主理應負責維修或更換. 橫店佢一手一腳繼續用, 比我就唔寫, 到時佢退租, 設備有幾多咪當Bonus.



大宅

積分: 2110


5#
發表於 11-8-30 19:10 |只看該作者
唔好意思,我都唔係好清楚,嗰陣租屋佢都係包啲好簡單嘅家電。你睇吓租樓/業主網,幫唔幫到你。

以下嘅網頁希望幫到你
http://article.28hse.com/archives/category/renthouse
http://hkrp.net/html/renting/


大宅

積分: 1684


6#
發表於 11-8-30 19:16 |只看該作者
ChocoHo 發表於 11-8-30 19:10
唔好意思,我都唔係好清楚,嗰陣租屋佢都係包啲好簡單嘅家電。你睇吓租樓/業主網,幫唔幫到你。

以下嘅網 ...

唔該哂你就真



大宅

積分: 1684


7#
發表於 11-8-30 19:17 |只看該作者
howmuch 發表於 11-8-30 14:47
請問幾多年樓呀? D設備, 你能保證耐用嗎? 如果租約有寫明單位包括的設備, 咁就是代表業主連同設備一同租 ...

唔該哂!層樓3年樓齡,所以我諗冇咁快壞掛啲電器??


水晶宮

積分: 56960


8#
發表於 11-8-30 19:40 |只看該作者
樂園 發表於 11-8-30 19:17
唔該哂!層樓3年樓齡,所以我諗冇咁快壞掛啲電器??
咁你跟正來做, 交樓接收所有東西, 然後一一在租約上列明, 你明白就好, 日後有東西故障, 業主就有責任維修, 其實放得租, 預錢做日常維修是天經地義.


大宅

積分: 1684


9#
發表於 11-8-30 22:41 |只看該作者
好!明白THX!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo