想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 7800


1#
發表於 11-9-6 12:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2#
發表於 11-9-6 12:39 |只看該作者

引用:請問如果用電子耳用探熱器,+兩邊耳所探的温

原帖由 AhiruNoPekkle 於 11-09-06 發表
請問如果用電子耳用探熱器, 兩邊耳所探的温度不一, 應怎樣紀錄??
又想問排卵期是比平時高温還是低温呢??
應 ...
都唔可以用耳探!水銀或電子體溫計for舌底用!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


3#
發表於 11-9-6 12:43 |只看該作者
AhiruNoPekkle 發表於 11-9-6 12:29
請問如果用電子耳用探熱器, 兩邊耳所探的温度不一, 應怎樣紀錄??
又想問排卵期是比平時高温還是低温呢??
應 ...
我初初用耳探
兩邊溫度都集低
後尾jm教用一邊度就得
亦有jm話要用水銀口探

我兩樣都用
觀察緊佢地既curve

排卵日會低
低完會升番大約維持14日,來經就會低番
又再循環
所以如果你應黎冇黎時
而體溫又係高而沒有降低
就有機會大肚喇
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 7800


4#
發表於 11-9-6 12:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo