跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 958


1#
發表於 11-9-9 14:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 670


2#
發表於 11-9-9 20:02 |只看該作者

回覆:laupuiman 的帖子

點解想學日文?




別墅

積分: 670


3#
發表於 11-9-9 20:07 |只看該作者

回覆:想學Phonics, 日文or普通話,有冇好介紹?(最好係荃灣區)

曰文我女學緊$200/1小時




禁止訪問

積分: 958


4#
發表於 11-9-10 09:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30


5#
發表於 11-9-10 15:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 670


6#
發表於 11-9-10 18:36 |只看該作者

引用:因為我個係仔仔,通常男仔的語言能力較女仔

原帖由 laupuiman 於 11-09-10 發表
因為我個係仔仔,通常男仔的語言能力較女仔差d, 所以由細細個開始學起,之後接受同吸收能力會強d!
200一小 ...
我女女係太子學 日本人教
佢暫時有三個同學仔



點評

Gloriasogashiwa  可否提供多些資料, 我個仔4歲都想學 (爸爸日籍華人).  發表於 11-9-14 18:54

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo