想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 5376


1#
發表於 11-9-15 09:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 647


2#
發表於 11-9-15 13:38 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

我都係呢日~等下星期派彩,但近排都成日型住型住




禁止訪問

積分: 5376


3#
發表於 11-9-15 14:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9326


4#
發表於 11-9-15 14:47 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

我係822day 1,等待的日子何其慢長。但我已有m前徵狀了,睇黎m小姐又來了。





禁止訪問

積分: 5376


5#
發表於 11-9-15 15:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-9-15 15:53 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-15 09:29
823 Day 1, cycle28日, 前幾日睇中醫話有機, 攪到我有少少仍住好似係同平時有些唔同, 但上年試過化學性懷孕 ...

me 2 ar, 都係8月23,28日一個cycle~
之前失敗又失敗,今次有d壓力呀...~


禁止訪問

積分: 5376


7#
發表於 11-9-15 16:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-9-15 16:08 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

我同事都係咁講話,佢話佢果陣又係睇左一年中同西醫~
次次都同醫生響度計呢樣計果樣都唔得~
try左一年都唔得,後尾開始想放棄+順其自然既態度~
點知就bingo左喇...佢話睇醫生果年自己同醫生都無疑中畀左壓力自己~
我每次都係m come前5日就痛一痛話我就我就黎m~
尋日痛左一痛,睇黎今次又食炸糊喇...~
每次失敗都令自己更加緊要,真係好難冇壓力~


禁止訪問

積分: 5376


9#
發表於 11-9-15 16:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 11-9-15 16:34 |只看該作者
我都冇刻意measure野,驚愈睇愈大壓力~
我大家姐都高齡呀(三十到mun),佢好鍾意小朋友咖~
問過佢開始造人未,佢話順其自然~
我知其實佢一直都造緊同好想有,但可能真係同年紀有關~
而家我唔敢再問佢,因為我覺得咁樣會好似畀緊壓力佢~
我身體既朋友個個都問我幾時生,我都想呀,有至得咖...~
好想搵人呻下,身邊冇人理解,因為朋友都未結婚,點會明呀~
有時好想同家姐傾下,又怕佢會覺得好stressful~
好好彩,我99同爸爸媽咪都冇催我咋~!
同埋係呢度先可以呻而有人明白,大家一齊努力~!


禁止訪問

積分: 5376


11#
發表於 11-9-15 16:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-9-15 17:26 |只看該作者
我唔算後生呀,年尾26喇,而家興遲婚嘛哈哈~
都好彩我阿媽都冇畀壓力我家姐...但學妳話六齋邊咁易中呀~><


禁止訪問

積分: 5376


13#
發表於 11-9-15 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 647


14#
發表於 11-9-15 22:35 |只看該作者

引用:回覆+Lazytam+的帖子 終於有人同我同一日

原帖由 rabdotrab 於 11-09-15 發表
回覆 Lazytam 的帖子

終於有人同我同一日啦...yeahhh....我都覺得自己仍住仍住今次可能中....但又唔敢比太 ...
係呀~結婚4年啦! 一直同老公夾唔啱時間 所以今年想努力生個龍B




別墅

積分: 647


15#
發表於 11-9-15 22:38 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+rabdotrab+於+11-9-15+19

原帖由 rabdotrab 於 11-09-15 發表
本帖最後由 rabdotrab 於 11-9-15 19:47 編輯

回覆 edith_ricky 的帖子
我30有5啦~




男爵府

積分: 9326


16#
發表於 11-9-15 23:43 |只看該作者

回覆:edith_ricky 的帖子

我下個月就27了,我試了2個月都係得個吉。我都係唔敢計甘多嘢,因為壓力真係好大!希望下個月生日,個天可以送個B俾我做生日禮物啦!祝各位都早孕!




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 11-9-16 08:54 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-15 17:30
回覆 edith_ricky 的帖子

你26好後生啦...我都係30結婚啊......同老公結左婚兩年多啦.....我先至係老餅啦. ...

我d同事一係就plan左幾年都plan唔倒有,但一生左第一個就好快生第二個-_-"~
一定有d妙方...~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 11-9-16 08:58 |只看該作者
winwin417 發表於 11-9-15 23:43
我下個月就27了,我試了2個月都係得個吉。我都係唔敢計甘多嘢,因為壓力真係好大!希望下個月生日,個天可 ...

我都係失望又失望呀~
我家姐話我try左咁短時間正常喎~
話佢d同事try左3-4年...~
預祝你hapi bday先~


禁止訪問

積分: 5376


19#
發表於 11-9-16 09:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4108

畀面勳章


20#
發表於 11-9-16 09:28 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

我825架..都等緊派彩





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo