想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2064


1#
發表於 11-9-17 18:33 |只看該作者
好擔心。我都希望做左之後易d有la~~~有冇姊妹做過呀?




大宅

積分: 2189


2#
發表於 11-9-19 14:51 |只看該作者

回覆:下星期做切除子宮息肉手術

Hi, 我上星期五都做完了!我就因試了差不多一年,睇生殖科醫生,他幫我照超聲波時話我有瘜肉,所以順便用腹腔鏡做切除和照埋其他野看看有冇問題喎!他話做完証實冇其他問題,建議我地自己試幾個月先

我都有睇過有d jm 話做完好快就有,我都好希望係呀!希望快點康復,快點開工!

你都加油呀!




大宅

積分: 2064


3#
發表於 11-9-20 14:25 |只看該作者

回覆:下星期做切除子宮息肉手術

岩岩手術室出來,做左la,話我子宮內膜吾平坦丫,切左d息肉應該好d la, 糸未m 後就可開工 ?即一個月後




大宅

積分: 3766

畀面勳章


4#
發表於 11-9-20 15:01 |只看該作者
06年打算有BB, 但大約試左1年都未成事, 結果07年去做婦科 checking, 照左話有息肉, 之後可能用紅d幫手check 排卵, 咁分別08年同今年都生左兩個囝囝了


大宅

積分: 2064


5#
發表於 11-9-20 18:38 |只看該作者

回覆:下星期做切除子宮息肉手術

希望做左成事la




大宅

積分: 2189


6#
發表於 11-9-24 01:06 |只看該作者

回覆:chaichai1699 的帖子

醫生話今個cycle休息下,下個可以開始返,仲叫我一知排卵就當晚一定要dodo,然後立即打去book第2天睇佢,他會幫我check下精子活唔活躍,活躍就自己試多幾個月,唔太活躍就先諗人工喎!

你醫生有無咩建議呀?




大宅

積分: 2189


7#
發表於 11-9-24 01:08 |只看該作者

回覆:lusea_88 的帖子

請問你當時的瘜肉有幾大呀?有多少粒呀?我得一粒1厘米




大宅

積分: 2377


8#
發表於 11-9-24 14:06 |只看該作者

回覆:下星期做切除子宮息肉手術

我七月做左呢個手術,而家try左第二個cycle,唔知會唔會bingo呢?




大宅

積分: 2189


9#
發表於 11-9-25 01:41 |只看該作者

回覆:YY_2011 的帖子

Really?你有多少粒呀?幾大呢?醫生建議做嗎?你休息一個cycle 就開始試嗎?唔好意思,好多問題添!:p

成功的話,請你立即在這裡分享丫,讓其他jm 知道有幫助,做手術信心都大d!

我下個cycle都開始試返,祝你今個cycle成功!




大宅

積分: 2064


10#
發表於 11-9-26 22:13 |只看該作者

回覆:swarovski2011 的帖子

No ar! 只叫我m 後先再dodo同睇佢,我怕做完手術之後m會吾准時,會嗎?




大宅

積分: 2064


11#
發表於 11-9-26 22:13 |只看該作者

回覆:swarovski2011 的帖子

吾知幾大粒呀,一粒丫。




大宅

積分: 2189


12#
發表於 11-9-26 23:01 |只看該作者
回覆 chaichai1699 的帖子

你同我的 case 差唔多喎! 不過 昨晚dodo左 , 唔知會唔會咁好彩中左


今個月應該back to normal, 因為我還未排卵 (根據體溫), 但就快了 (根據分泌), 我未食排卵藥前就35-37日, 今天是D21了!


大宅

積分: 2064


13#
發表於 11-9-27 10:24 |只看該作者

回覆:swarovski2011 的帖子

Dodo左?hee! 手術後第一次do會吾會痛呀?




大宅

積分: 2189


14#
發表於 11-9-27 18:58 |只看該作者
回覆 chaichai1699 的帖子

咁又冇, 同平時一樣


大宅

積分: 2064


15#
發表於 11-9-27 19:54 |只看該作者

回覆:下星期做切除子宮息肉手術

我成日形住手術后下面有dd 痛




大宅

積分: 2189


16#
發表於 11-9-28 09:01 |只看該作者

回覆:chaichai1699 的帖子

每人身體都不同,不過理應要休息多一會,只是我心急姐

有冇食花膠呀?食花膠補補丫,我99話好喎!




大宅

積分: 2064


17#
發表於 11-9-28 12:27 |只看該作者

回覆:下星期做切除子宮息肉手術

我冇食呀,冇人煲比我飲~~~~你d m 黎時多吾多呀?




大宅

積分: 2189


18#
發表於 11-9-28 15:23 |只看該作者

回覆:chaichai1699 的帖子

到第三天要每隔3小時左右要換,第四天都是鮮紅,每隔5-6小時要換,所以我覺得適中、正常。我近四五個月有叫阿媽m前後煲八珍湯給我飲的,飲後就變得連第四天m都是鮮紅色,以前就已是深紅了,似埋尾。




大宅

積分: 2064


19#
發表於 11-9-28 15:49 |只看該作者

回覆:下星期做切除子宮息肉手術

鮮紅應該是好的丫。你結婚幾耐呀!我今年五月,一直都冇避la. 真希望快d bingo~~~ 我醫生說我子宮內不是太平坦(凹凸不平)




大宅

積分: 2189


20#
發表於 11-9-28 17:32 |只看該作者

回覆:chaichai1699 的帖子

Ooo,原來你結婚咁短日子,我結了一年半有多了,有一年無避孕,醫生係做完子宮瘜肉切除才知子宮不平坦?我的醫生又沒有講喎!淨係叫我地試多幾個月先。

你m量多嗎?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo