在職全職

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-9-19 03:23 |只看該作者
好唔開心! 之前我好多朋友,但自從有bb後就無哂朋友
係屋企又悶,一悶個人就自然亂諗野,老公成日叫我出多d街,
我都無哂朋友邊有人陪我出呀? 傾下計都冇呀
我想識下年紀相若既媽媽,我自己係88年,bb就剛半歲,
得閒既一齊出去傾下計,食下tea都好


禁止訪問

積分: 2851


2#
發表於 11-9-19 05:36 |只看該作者

引用:好唔開心!+之前我好多朋友,但自從有bb後就

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 384


3#
發表於 11-9-19 11:44 |只看該作者
我都想識下同自己相約的朋友, 我係88年的, 個BB 兩個幾月, 我都係冇咩朋友....之前幾個朋友,因為我生左, 都好似冇晒話題甘...
我MSN: [email protected]

你地ADD下我啦~~我真係好悶呀!!


別墅

積分: 634


4#
發表於 11-9-19 16:31 |只看該作者

回覆:keitawwrr 的帖子

我都系88年的,個女岩17個月,不過系國內人都想跟你地做朋友不知道你地介意嗎?






侯爵府

積分: 22236

醒目開學勳章


5#
發表於 11-9-19 17:43 |只看該作者
我89年..個仔2歲喇


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


6#
發表於 11-9-19 18:34 |只看該作者
本帖最後由 susi1024169 於 11-9-26 15:55 編輯

我87 個仔7歲幾喇
我d fd多數都未結婚生bb,但都開始有3,4個成家立室,最近都有3個係呢3個月內出世喇~大家都升做媽媽級,多d話題吹下既~~

點評

angelkinki  哇!你就好la,仔仔讀小學la!可以輕松d!  發表於 11-9-26 14:45


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-9-19 19:25 |只看該作者
Happy_Yeungbb 發表於 11-9-19 05:36
我87... 而家就黎生第一胎,我身邊好多朋友都未結婚生BB,我係自己圈子入面已經算係最早結婚生BB個個:quiet ...
係呀,我身邊得1個朋友生過bb,反而宜家同佢最岩傾,但佢上兩星期又生左第2胎,真係好忙,你生埋bb之後就會覺得好寂寞,因為bb初初唔識同你玩,又同唔到你傾計,日日對住電腦真係好唔開心


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-9-19 19:27 |只看該作者
keitawwrr 發表於 11-9-19 11:44
我都想識下同自己相約的朋友, 我係88年的, 個BB 兩個幾月, 我都係冇咩朋友....之前幾個朋友,因為我生左, 都 ...
我都係呀! 我本身仲讀緊U, 突然退學無聲無色咁消失,無哂朋友,以前朋友多到玩唔哂,放學食飯傾計夜晚都唔願返,宜家呢?日日係屋企對住部腦,對住個成日扭計既bb,真係好抑鬱


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-9-19 19:29 |只看該作者
keitawwrr 發表於 11-9-19 11:44
我都想識下同自己相約的朋友, 我係88年的, 個BB 兩個幾月, 我都係冇咩朋友....之前幾個朋友,因為我生左, 都 ...
我add左你啦


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-9-19 19:29 |只看該作者
angelliu88 發表於 11-9-19 16:31
我都系88年的,個女岩17個月,不過系國內人都想跟你地做朋友不知道你地介意嗎?




...
我唔介意,你唔係住香港架?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-9-19 19:30 |只看該作者
babypig2009915 發表於 11-9-19 17:43
我89年..個仔2歲喇
你個時係讀完書先生bb?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-9-19 19:31 |只看該作者
susi1024169 發表於 11-9-19 18:34
我87 個仔7歲幾喇
我d fd多數都未結婚生bb,但都開始有3,4個成家立室,最近都有3個係呢3個月內出世喇~ ...
嘩,你好早生呀!!!! 你生個陣讀完書未架?


別墅

積分: 634


13#
發表於 11-9-19 21:07 |只看該作者

回覆:tempooo 的帖子

住天水圍




複式洋房

積分: 384


14#
發表於 11-9-19 21:10 |只看該作者
回覆 tempooo 的帖子

我都ADD左你啦~~我又係讀緊U就有左.....跟住生埋.....


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


15#
發表於 11-9-19 21:53 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-19 19:31
嘩,你好早生呀!!!! 你生個陣讀完書未架?
緊係未啦...都係讀讀下退左學...之後全職湊仔,都ok啦,我幾enjoy親自湊佢,至少自己湊,自己教好佢,比人湊始終唔放心
佢開始大,我都開始讀番書,上年自修考會考,今年又開始夜晚讀書,有時間進修下都好丫~


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 11-9-20 00:34 |只看該作者
回覆 keitawwrr 的帖子

你讀到YEAR 幾就有左? 你有冇諗住之後再讀返呀?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-9-20 00:35 |只看該作者
angelliu88 發表於 11-9-19 21:07
住天水圍
我住九龍灣,好遠喎


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-9-20 00:39 |只看該作者
susi1024169 發表於 11-9-19 21:53
緊係未啦...都係讀讀下退左學...之後全職湊仔,都ok啦,我幾enjoy親自湊佢,至少自己湊,自己教好佢,比人湊始終 ...
有時對住BB會諗,點解會生佢唔讀書?放學時間又唔敢出街,唔想見到D學生哥,我個樣細,睇落同佢地差唔多年紀,成日俾人望,成日唔敢拾頭望人,好似做左D唔見得光既事咁
你宜家就好啦,個B大左,可以讀返書,我仲有排受..


侯爵府

積分: 22236

醒目開學勳章


19#
發表於 11-9-20 01:15 |只看該作者
我果陣已經讀完書..出左黎做野架喇..


侯爵府

積分: 22236

醒目開學勳章


20#
發表於 11-9-20 01:17 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-20 00:39
有時對住BB會諗,點解會生佢唔讀書?放學時間又唔敢出街,唔想見到D學生哥,我個樣細,睇落同佢地差唔多年紀,成 ...
我同個仔去玩果陣都會俾D5,6歲既小妹妹問"你係佢姐姐定媽咪牙"
當我答佢我係佢媽咪..個小妹妹都會好驚訝..
我就有D"監介"

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo