想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1#
發表於 11-9-19 09:00 |只看該作者
革命尚未成功,jm們仍需努力!

我第一個cycle剛失敗了! 今次排卵+m期都遲左5日,我覺得係因為第一個cycle用紅d 、綠d, 令到自己好大壓力,但響使用紅d底下知道day 20紅d先出現深粗。

所以我都好迷茫,究竟仲繼唔繼續用紅d

你地對今次尚未成功既cycle,有咩需要檢討既地方呢



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3284


2#
發表於 11-9-19 10:38 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

我琴日下午來了,我都係用紅d check 到排egg, 我會keep 住用,普遍我係深粗16日後黎m
雖然唔成功,但至少對自已身邊多左了解,學覺得check㺫排egg後唔好日日check了,咁樣其實有壓力的,我今個cycle,我打算深粗後先dodo,費事浪費力水




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


3#
發表於 11-9-19 10:52 |只看該作者
vivilala1025 發表於 11-9-19 10:38
我琴日下午來了,我都係用紅d check 到排egg, 我會keep 住用,普遍我係深粗16日後黎m
雖然唔成功,但至少對 ...
係啦
唔check又怕miss左排卵
check到排卵唔好check都係岩既
我都學習下

你第幾個cycle用紅d架
深粗後先dodo?咁之前呢,即係見到佢淺開始但未變深時
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3284


4#
發表於 11-9-19 11:26 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

我冇計用左幾多個cycle,我自已試左一年了,m偶然不準。上年8月有一次既化學懷孕,直至現在。

之前都係排之前do得多,排後2天就收晒工(變淺線就停了),純粹今次想轉下戰略,





大宅

積分: 3284


5#
發表於 11-9-19 11:26 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

我冇計用左幾多個cycle,我自已試左一年了,m偶然不準。上年8月有一次既化學懷孕,直至現在。

之前都係排之前do得多,排後2天就收晒工(變淺線就停了),純粹今次想轉下戰略




大宅

積分: 3284


6#
發表於 11-9-19 11:26 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

我冇計用左幾多個cycle,我自已試左一年了,m偶然不準。上年8月有一次既化學懷孕,直至現在。

之前都係排之前do得多,排後2天就收晒工(變淺線就停了),純粹今次想轉下戰略




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


7#
發表於 11-9-19 11:31 |只看該作者
vivilala1025 發表於 11-9-19 11:26
我冇計用左幾多個cycle,我自已試左一年了,m偶然不準。上年8月有一次既化學懷孕,直至現在。

之前都係排之 ...
有冇稔過點解m偶然不準?唔準果幾個月有咩特別呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3284


8#
發表於 11-9-19 11:32 |只看該作者

回覆:vivilala1025 的帖子

哎呀~sent 左咁多次Tim
個網路問題,不好意思




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


9#
發表於 11-9-19 11:38 |只看該作者
vivilala1025 發表於 11-9-19 11:32
哎呀~sent 左咁多次Tim
個網路問題,不好意思
唔緊要啦
明架喇
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


10#
發表於 11-9-28 12:03 |只看該作者

回覆:召集918 day 1 的jm!

你地開始用紅d未



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo