想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 114


1#
發表於 11-9-20 00:16 |只看該作者
我們試左已9個月, 每個月失敗都好唔開心, 每次D親戚朋友問起都唔知點答好!我懷疑自己會唔會輸卵管塞咗?如果要CHECK痛唔痛呀?有冇人有這方面的經驗, 可以分享吓?


男爵府

積分: 6885


2#
發表於 11-9-20 09:20 |只看該作者
你去排定不育科先,因為一般都要等9-12個月,
醫生會同你驗血照超聲波睇下問題所在.
宜家醫學昌明,總有方法令你願望成真的.
加油.


子爵府

積分: 13784


3#
發表於 11-9-20 10:33 |只看該作者
今年幾大?? over 28歲的, 揾dr 抽血驗hormones & 排卵先, 需否照輸卵管待dr 建議

你cycle幾長??懂得揾排卵期嗎???


複式洋房

積分: 114


4#
發表於 11-9-21 16:38 |只看該作者

回覆:mapp2009 的帖子

已過28了,週期約28-30日,我都已有用紅D(用左三個月),有深粗出現,但都冇得中,吾知我會吾會冇得排卵呢?





複式洋房

積分: 114


5#
發表於 11-9-21 16:40 |只看該作者

回覆:I_O_U_baby 的帖子

我係末去睇私家醫生check呀?定去睇專科?請分享!




男爵府

積分: 6885


6#
發表於 11-9-21 16:56 |只看該作者
你仲後生,或者試多1年半載先排都ok.
我果陣33,試左一年唔得排不育科等左半年先有得睇,
跟住又驗呢樣驗果樣,試排卵藥又hea 下都成年.
到做人工授孕又唔得,試第二次先得,
要36歲先生得出.
所以你咁後生,自己試多年先都未遲.


男爵府

積分: 6140

認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章


7#
發表於 11-9-21 17:24 |只看該作者
我都試咗半年啦, 紅d都仲未識用>.<


複式洋房

積分: 285


8#
發表於 11-9-21 22:48 |只看該作者
我都試咗半年都未有.


大宅

積分: 2335


9#
發表於 11-9-21 22:51 |只看該作者
I_O_U_baby 發表於 11-9-21 16:56
你仲後生,或者試多1年半載先排都ok.
我果陣33,試左一年唔得排不育科等左半年先有得睇,
跟住又驗呢樣驗果樣, ...

係咪不育科先叫我哋驗呢樣果樣,照呢樣果樣?
婦科唔會架?


男爵府

積分: 6885


10#
發表於 11-9-22 09:09 |只看該作者
婦科係剩係睇婦科病,
不育科係專醫不育架,
不過好多不育科醫生都兼埋睇婦產科.


男爵府

積分: 7674


11#
發表於 11-9-22 14:33 |只看該作者
YC9 發表於 11-9-21 17:24
我都試咗半年啦, 紅d都仲未識用>.

有無睇埋體溫 ?


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


12#
發表於 11-9-22 14:51 |只看該作者
me too, 承9個月都無....


複式洋房

積分: 114


13#
發表於 11-9-23 00:16 |只看該作者

回覆:I_O_U_baby 的帖子

你去邊到排黎睇呀?




別墅

積分: 913


14#
發表於 11-9-23 00:53 |只看該作者

回覆:試左9個月都未有呀

我已經三十一,都差不多試咗一年,都未中,好失望!




大宅

積分: 2189


15#
發表於 11-9-26 14:20 |只看該作者
我都試左11個月了! 前一個星期才做完子宮瘜肉切除 (用腹腔鏡), 得1CM, 都唔知關唔關事, 不過不育科醫生建議做, 咪試下囉, 醫生check過其他野, 全部都正常, 希望真係因為呢個原因所以等左咁耐啦!

其實做完手術後, 真係抱有好大期望的, 但都好怕有失望, 所要成日keep住提醒自己 think positive!!

大家都要一齊 think positive 呀!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo