自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 894


1#
發表於 11-9-20 19:29 |只看該作者
「小四分級家長會」校長說現在已要為小朋友儲分預備升中一,即要參加多些全港和國際比賽,獲取獎項,你們覺得應該嗎?



點評

calculator  係呀, 係呀, 話說有d中學interview要睇埋小四成績wor! 小心d好, 走唔返轉頭!  發表於 11-9-21 16:49
vespa  我記得亞女都係小四就開始儲起證書, 校長都係好心提醒你姐!  發表於 11-9-21 11:45


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 11-9-20 19:41 |只看該作者
我地間小學校長唔會咁樣比壓力家長, 只會叫家長督促子女, 好似有家長揀中學, 老師叫佢按成績揀中學, 有家長係唔生性, 係要向難度挑戰, 派唔到佢地既心儀中學就懶學校...

不過係班主任對學生有要求, 變相係壓力, 老師唔會話你地要升中, 要儲分, 只會講你地已經係高年班, 準備升中, 唔好求其是但, 做人應該要對自己有要求, 向自己交代, 一連串既訓話...

咁呢個又係事實, 做人應該為自己努力, 所以我兩個仔係好開心咁返學...


水晶宮

積分: 61247


3#
發表於 11-9-20 19:49 |只看該作者
回覆 KaWo 的帖子

校長有無教你點儲分?


水晶宮

積分: 55644


4#
發表於 11-9-20 19:57 |只看該作者


少奶奶的身份,丫頭的命...


翡翠宮

積分: 75375


5#
發表於 11-9-20 20:01 |只看該作者

回覆:小四分級家長會校長說現在已要為小朋友儲分預備升中一

可以話校長講得啱!考中學,好多時叫你交埋小四成績表。



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-9-20 20:05 |只看該作者
係呀,要開始做野,之前個幾年係幫仔女搵長處同興趣.學幾年後去參加比賽攞奬狀.


別墅

積分: 894


7#
發表於 11-9-20 22:02 |只看該作者

回覆:MariaTsui 的帖子

要參加多些全港和國際比賽,獲取獎項。




侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-9-20 22:06 |只看該作者
冇錯,因為而家好多中學都睇埋小四成績表及獎項
香港教育越黎越顛

點評

candyc  間間小學都想做名校,做左名校個校長就有錢搵。  發表於 11-9-21 12:47
dada~0w0~  吓~~~~~~~~~~~~~~~~~~~@@  發表於 11-9-21 11:49
LuLuKiuKiu  Agree!  發表於 11-9-21 00:46


大宅

積分: 1205

大廚勳章


9#
發表於 11-9-20 22:20 |只看該作者


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


10#
發表於 11-9-20 22:23 |只看該作者
要三甲定优異獎都得?

宜家d細路真慘


公爵府

積分: 26067

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-9-20 22:23 |只看該作者


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


12#
發表於 11-9-20 22:24 |只看該作者
本帖最後由 Jasmine-4711 於 11-9-20 22:30 編輯

deleted


公爵府

積分: 26067

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-20 22:25 |只看該作者
本帖最後由 sharon26788 於 11-9-20 22:27 編輯

唔知乜問題,重覆左咁多次

點評

Jasmine-4711  me too, posted twice  發表於 11-9-20 22:30


珍珠宮

積分: 49743

畀面勳章


14#
發表於 11-9-20 22:27 |只看該作者
我囡都係小四,但學校未有呢個要求,要做都係自己家長做

點評

kitkit218  我個小朋友個間都無呢個要求  發表於 11-9-20 22:44
維港  AGREED!! 唔洗學校提, 做家長自動波識ga啦  發表於 11-9-20 22:44


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


15#
發表於 11-9-20 22:34 |只看該作者
又唔可以話慘吧, 冇要求的話就唔洗咁喎, 係對有要求的家長的挑戰 ^^

努力呀!!!!


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 11-9-20 22:35 |只看該作者
家長心頭高就要做定多d野囉...如果唔係都唔駛咁緊張嘅...

點評

janelle00  贊成!  發表於 11-9-21 11:47


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


17#
發表於 11-9-20 22:41 |只看該作者
c 火啦..... mouth:

若果阿仔, 文又唔得、武又唔得, 點算呀 ????

認真o架,.... 阿仔 學過琴唔like, 依家連學器都話唔想學....

運動又唔係叻.... 成績又唔係勁..........

咁點算喎...


禁止發言

積分: 55904


18#
發表於 11-9-20 22:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


19#
發表於 11-9-20 22:48 |只看該作者
維港 發表於 11-9-20 22:45
小四先儲, 遲了!!

遲多幾年可能癲到一出世就已經要儲


翡翠宮

積分: 86043

好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 11-9-20 22:52 |只看該作者
我個小朋友咩都無學,有時諗下都唔知啱唔啱

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo