想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1488


1#
發表於 11-9-20 23:43 |只看該作者
已有個歲半的囝囝,c6終於肯生多一個,今個月開工,希望一擊即中!


禁止訪問

積分: 811


2#
發表於 11-9-22 14:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3766

畀面勳章


3#
發表於 11-9-22 15:48 |只看該作者
祝你成功,雖然多一個係辛苦, 但屋企係熱鬧d, 家庭的感覺更強烈,每天勞碌返到屋企見到佢地真係超開心, 咩都忘記哂....


洋房

積分: 69


4#
發表於 11-9-22 15:53 |只看該作者

回覆:好想生多個!

我都有個一歲bb.但我都想生多個..我同c6晤係成日dodo.我覺得自己好難有bb啊





子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


5#
發表於 11-9-22 15:54 |只看該作者
無錯! 多一個小朋友屋企真係開心d架! 而且佢地都有個伴, 大左咩都可以有商有量丫!


男爵府

積分: 6108


6#
發表於 11-9-22 15:55 |只看該作者
努力呀!!!


別墅

積分: 552


7#
發表於 11-9-22 22:40 |只看該作者

回覆:kate888888 的帖子

Me too




大宅

積分: 1488


8#
發表於 11-9-22 23:18 |只看該作者
雖然我知道生多一個會好辛苦,我係要返工,有時仲要出差,但我真係超鐘意小朋友。可能因為我生長係大家庭,有5兄弟姊妹,而家大左都有自己的家庭,但感情都好好,而且過時過節真的很熱鬧,所以我一於唔顧慮太多,趁有氣力生多一個,最理想係有3個仔女


男爵府

積分: 7798


9#
發表於 11-9-22 23:26 |只看該作者

引用:已有個歲半的囝囝,c6終於肯生多一個,今個

原帖由 KGB123D 於 11-09-20 發表
已有個歲半的囝囝,c6終於肯生多一個,今個月開工,希望一擊即中!
加油喔我都要生多個




大宅

積分: 1488


10#
發表於 11-9-22 23:38 |只看該作者
大家一齊努力呀!


複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 11-9-23 01:27 |只看該作者

回覆:好想生多個!

我都係丫~囝囝就快兩歲
今個月開始開工
希望大家都一擊即中




侯爵府

積分: 21825


12#
發表於 11-9-23 07:49 |只看該作者

引用:已有個歲半的囝囝,c6終於肯生多一個,今個

原帖由 KGB123D 於 11-09-20 發表
已有個歲半的囝囝,c6終於肯生多一個,今個月開工,希望一擊即中!
支持,個人認為獨生子女性格會較自我,(身邊好多本身是獨生子女的朋友都係咁)......社交能力會爭d ...再者有仔襯嫩生呢個真係生理上的定律,如果已有plan 真係可以go ahead 啦!我都有個5歲小孩了,都想要多個,大家一起加油呀



愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 1488


13#
發表於 11-9-23 23:03 |只看該作者
我今日先係day11咋,cycle通常係32-39日,所以最快都要day18下星期五才可dodo. 你地今個cycle開工未呀?


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


14#
發表於 11-9-24 03:26 |只看該作者

回覆:好想生多個!

我個女20個月,我都努力緊!大家一齊加油!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo