夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1403

陪月勳章


1#
發表於 11-9-21 14:04 |只看該作者
本帖最後由 yanyunk 於 12-2-28 12:33 編輯

謝謝


大宅

積分: 2809


2#
發表於 11-9-21 14:28 |只看該作者
其實佢可能覺得BB仔大得好快,唔需要用太貴或太多。想留錢比BB大過用。而有D貨喺千色店或永安等我見淘寶都有。有D淘寶既quality都唔錯架!


男爵府

積分: 6434


3#
發表於 11-9-21 15:59 |只看該作者
我覺得買中國嘢都唔差,好多外國貨都是中國製造,bb大得好快,只要質素好也不是好大問題,不用因這些事而不開心。


大宅

積分: 2061


4#
發表於 11-9-21 16:06 |只看該作者
BiancaChan 發表於 11-9-21 15:59
我覺得買中國嘢都唔差,好多外國貨都是中國製造,bb大得好快,只要質素好也不是好大問題,不用因這些事而不 ...

係囉.. 我都覺得 問題不大.

樓主老實講 2公婆相處日後仲有大把問題要去處理, 我唔知你心內仲有無其他嘢啦, 不過單睇呢件事, 我認為係小事囉.. 什麼叫 "接受對方的缺點"
你本身有無 返工?



水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-9-21 16:38 |只看該作者

回覆:老公節儉係好事ma?

bb大得好快,我又真係覺得唔駛樣樣買咁貴,我都有淘bb野嫁喎,我會揀朋友淘開,啲質量真係唔錯




複式洋房

積分: 286


6#
發表於 11-9-21 16:45 |只看該作者

引用:我覺得買中國嘢都唔差,好多外國貨都是中國

原帖由 BiancaChan 於 11-09-21 發表
我覺得買中國嘢都唔差,好多外國貨都是中國製造,bb大得好快,只要質素好也不是好大問題,不用因這些事而不 ...
Agree




伯爵府

積分: 19582


7#
發表於 11-9-21 16:52 |只看該作者
首先, 我唔會上淘寶買野.
我老婆做過廠, 又做過buyer, 所以我都知道大陸貨同牌子貨既分別.
我地都堅持, 寧願買日本牌子, 都唔去淘寶買; 話之d 人話幅射乜乜叉叉, 我剩係信人地個QC唔肯收錢姐.

好喇, 樓主, 講返你地.
既然佢咁鍾意係淘寶買野, 我覺得係阻止唔到既. 不如你指定某d 用品, 比如床, 玩具, 衫...呢d 比較安全既用品, 叫佢上淘寶買. 其餘既野, 你咪係返香港買囉.


男爵府

積分: 9559


8#
發表於 11-9-21 18:04 |只看該作者
我未上過淘寶買野都想試吓. 你就好啦你C6識得點買, 我問我C6佢叫我自己學啦. 到E家我都未買過1件貨真失敗.

某D BB既可以MADE IN CHINA, 例如:衫, BB車墊, BB床墊等等......只要唔係放入口 / 食品都唔係問題.


禁止訪問

積分: 640


9#
發表於 11-9-21 18:05 |只看該作者

回覆:老公節儉係好事ma?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 640


10#
發表於 11-9-21 18:11 |只看該作者

回覆:老公節儉係好事ma?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1403

陪月勳章


11#
發表於 11-9-21 18:17 |只看該作者

回覆:GI2007 的帖子

有呀!我都係在職媽咪就快。。咁先頭痕。。什麼也跟我說不要買。。。不要買。。。點好?佢已經問我叫朋友攞二手衫。。我會。。不過唔會不停咁問。。佢同我講二手衫好呀!




子爵府

積分: 14104


12#
發表於 11-9-21 18:27 |只看該作者
淘寶入面都唔係只得cheap野架,不過要慢慢揀囉!


水晶宮

積分: 65741


13#
發表於 11-9-21 18:47 |只看該作者
熊妹妹 發表於 11-9-21 18:27
淘寶入面都唔係只得cheap野架,不過要慢慢揀囉!
Agree


水晶宮

積分: 65741


14#
發表於 11-9-21 18:48 |只看該作者
熊妹妹 發表於 11-9-21 18:27
淘寶入面都唔係只得cheap野架,不過要慢慢揀囉!


大宅

積分: 1403

陪月勳章


15#
發表於 11-9-21 19:29 |只看該作者

回覆:老公節儉係好事ma?

大家真係好!咁快回覆我~~好感動哦!係呀!我知。。。大家講得好岩。。我一來都明白要節儉,為日後用錢預備,但也知道中國製的有多不可信。。我要包容佢。。但佢要我的節儉有點反感。。我不知怎樣做好。。。




大宅

積分: 1403

陪月勳章


16#
發表於 11-9-21 19:31 |只看該作者

回覆:gk678 的帖子

如果我老公明白就好。。。




水晶宮

積分: 51838


17#
發表於 11-9-21 20:11 |只看該作者

回覆:yanyunk 的帖子

我老公超節儉,不過佢只節儉佢自己,唔會節儉我同bb




水晶宮

積分: 57108


18#
發表於 11-9-21 20:24 |只看該作者
貼身野一定唔會淘寶...


子爵府

積分: 10325


19#
發表於 11-9-21 21:46 |只看該作者

回覆:eggcarol 的帖子

哈哈,我老公都係!佢好節儉,但一問起好無上網訂bb野,佢即say no.
Bb床其實ikea都好平,可以試下,用2年都ok. 大陸傢俱好多時都"甲全"超標!



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


伯爵府

積分: 16757


20#
發表於 11-9-21 22:00 |只看該作者

回覆:diong 的帖子

Me too! 衫要摸上手ok 先買,床呀車呀都要買有口碑的!慳都唔慳BB的啦
反而書我會去淘寶買喎




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo