想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 6140

認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章


1#
發表於 11-9-21 15:18 |只看該作者
見e到咁多人話紅d又平又好用, 咪係yahoo買咗黎試下,
試用咗3個cycle, 都check唔到深紅線>.<
因我cycle一向唔多準, 所以我由m完就開始用, 我係每晚用的
次次都係淡紅, 淡紅, 淡紅....之後無埋:(
有冇人可以教下我呀, thanks~~~


子爵府

積分: 10553


2#
發表於 11-9-21 15:22 |只看該作者

回覆 回覆:YC9的帖子

我都唔識用呀,都末見過深紅色…唉



堅持到底, 就是勝利!


男爵府

積分: 9100


3#
發表於 11-9-21 16:17 |只看該作者
YC9 發表於 11-9-21 15:18
見e到咁多人話紅d又平又好用, 咪係yahoo買咗黎試下,
試用咗3個cycle, 都check唔到深紅線>.<
因我cycle一向 ...
有無試深少少的時候, 或者轉中午, 下午時段check下


子爵府

積分: 13784


4#
發表於 11-9-21 16:31 |只看該作者
1) cycle点唔準?? 28-35日內也叫正常, 除非3X - 6X 日不等才叫不準

2i) 你用红d前2小時唔好飲水/荼/湯, ,vv唔濃, 排卵期間亦可以check唔到

2ii) 之後vv時, 用一小量杯裝起中段vv, 之後浸红d落vv, 大概10-15秒, 然後平放红d, 等8-10mins睇结果

我用咗2年, 红d皆show到


男爵府

積分: 6140

認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章


5#
發表於 11-9-21 17:04 |只看該作者
1. 我cycle係25-40日, 自從無避後, 唔知係唔係太緊張, 更加唔準, 岩岩果次成48日, 仲要d m 量勁多, 睇咗西醫, 又話無咩問題wo.....

2i. 平時返工, 唔方便用, 因公司得一個女toilet, 唔係好想俾其他同事知.....

2ii. 我係用紅d附送的膠小兜, 應該用的過程無問題

點評

mapp2009  咁你用红d之前2小時有冇唔飲水/茶??  發表於 11-9-22 10:55


男爵府

積分: 6108


6#
發表於 11-9-21 17:09 |只看該作者
我都未用過呀!


禁止訪問

積分: 7068


7#
發表於 11-9-21 19:10 |只看該作者

引用:1.+我cycle係25-40日,+自從無避後,+唔知係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6140

認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章


8#
發表於 11-9-22 10:39 |只看該作者
量體温要點量架?新手,多多指教


男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-9-22 10:42 |只看該作者
回覆 YC9 的帖子

朝早未起身,仲訓緊係到ge時候量!


子爵府

積分: 13784


10#
發表於 11-9-22 10:56 |只看該作者
基礎體溫完全指南和工具:


http://www.obsgyn.net/info/general_obs_bbt.htm

quoted from THE SECRETS INSIDE WOMEN


別墅

積分: 645


11#
發表於 11-9-23 16:44 |只看該作者
本帖最後由 sisi6 於 11-9-23 16:52 編輯

我用紅d都未試過深紅..都係粉紅~我上個月排卵用多左兩個唔同牌子~結果係另外兩個係有兩條紅線...大衛檢測線只得好淺粉紅色線~(用一個杯裝起vv)


子爵府

積分: 11748


12#
發表於 11-9-23 16:52 |只看該作者
sisi6 發表於 11-9-23 16:44
我用紅d都未試過深紅..都係粉紅~我上個月排卵用多左兩個唔同牌子~結果係另外兩個係有兩條紅線...大衛檢測線 ...
不同廠商set的敏感度可能唔同,說明書有無寫


別墅

積分: 645


13#
發表於 11-9-23 16:56 |只看該作者
本帖最後由 sisi6 於 11-9-23 16:57 編輯

回覆 torotoro 的帖子

我無留意~但係我覺得另外兩個牌子ge結果係一樣..所以我覺得大衛對於我個人黎講係無咁準確~
第三支係大衛~頭兩支結果係一致~


男爵府

積分: 6569

育兒性格勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 11-9-23 17:35 |只看該作者
本帖最後由 ha930 於 11-9-23 17:36 編輯
sisi6 發表於 11-9-23 16:56
回覆 torotoro 的帖子

我無留意~但係我覺得另外兩個牌子ge結果係一樣..所以我覺得大衛對於我個人黎講係無 ...

eee.... 秀兒唔係綠色果枝咩 ?

我同你的情況一樣, 用紅 d 一年了, 用超過 150 條, 都未見深粗, 最多都40% 度, 當紅 d 40%時, 秀兒已經係 110% 了, 所以我對紅 d 麻麻地有信心!~


男爵府

積分: 6140

認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章


15#
發表於 11-9-23 17:49 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

Thanks


男爵府

積分: 6140

認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章


16#
發表於 11-9-23 17:53 |只看該作者
咁我又試下用秀兒先, 多謝指教


子爵府

積分: 11748


17#
發表於 11-9-23 18:03 |只看該作者
本帖最後由 torotoro 於 11-9-23 18:04 編輯

不嬲d人都係話秀兒易顯色過紅d,我覺得純粹係兩間廠用唔同數值做threshold吧?掉番轉如果LH 量勁的人,可能秀兒一早positive但其實又未到真正最高峰,掉番轉LH量少,紅d唔會有深粗,so o岩自己就得

秀兒唔知邊間廠造?

↓唔係我的,純粹參考





男爵府

積分: 6137


18#
發表於 11-9-23 23:22 |只看該作者
秀兒邊到買到?


大宅

積分: 4254


19#
發表於 11-9-23 23:43 |只看該作者

回覆:YC9 的帖子

我在淘寶買了很多品牌,我覺得這個最準。但貴d,好似$5/支。但結果係和Clearblue一樣(我部係美國機)
myphoto.jpg



點評

Ivy114  咩牌??  發表於 11-9-25 22:40


大宅

積分: 4254


20#
發表於 11-9-23 23:43 |只看該作者

回覆:YC9 的帖子

我在淘寶買了很多品牌,我覺得這個最準。但貴d,好似$5/支。但結果係和Clearblue一樣(我部係美國機)
myphoto.jpg




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo