想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 238


1#
發表於 11-9-21 19:40 |只看該作者
DAY 1 ﹣ 13/8
DAY 34 CHECK 左BINGO。。。

跟住尋日去睇E生, E生話。。。未著床。。。
E生開左D藥, 叫下星期再去照。

有冇人試過咁遲都未著床。。。

而家好擔心。。。


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-22 00:43 |只看該作者

回覆:好擔心。。。。

Bingo左但未著床?咁係咪未算bingo? 有冇驗血睇hcg? 定係醫生照肚未睇到個胎long ar?




複式洋房

積分: 238


3#
發表於 11-9-22 05:03 |只看該作者

回覆:好擔心。。。。

我用左幾支棒棒check左bingo
跟住去睇e生
e生照超聲波就咁講呀, 冇驗其他野呀....






大宅

積分: 1519


4#
發表於 11-9-22 06:32 |只看該作者
不如你找另一个医生在看看?


大宅

積分: 1965


5#
發表於 11-9-22 07:38 |只看該作者

回覆 回覆:zkzkzk的帖子

咁你之前有無著床血呀?




禁止訪問

積分: 2483


6#
發表於 11-9-22 07:47 |只看該作者

回覆:好擔心。。。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6108


7#
發表於 11-9-22 08:36 |只看該作者

回覆:好擔心。。。。

驗到中 又點會未著床
你試下轉個醫生




大宅

積分: 1996


8#
發表於 11-9-22 09:23 |只看該作者

回覆:好擔心。。。。

試下去法國醫院睇,價錢平過外邊私家診所,醫生都幾好。




別墅

積分: 657


9#
發表於 11-9-22 09:59 |只看該作者

回覆:好擔心。。。。

醫生話如果check到bingo就係著左床嫁啦,轉醫生啦




複式洋房

積分: 238


10#
發表於 11-9-22 10:29 |只看該作者

回覆:好擔心。。。。

m 一般都係30日呀
冇著床血....

多謝大家, 我諗真係要睇過另外一個醫生...
因為我開頭唔係好信bingo... 驗左綠d 再驗2盒棒棒, 再去普通診所醫生再幫我驗....之後先去睇婦科.....

多謝你地呀
myphoto.jpg




子爵府

積分: 13784


11#
發表於 11-9-22 10:47 |只看該作者
1) 你聽錯???
2) 你睇個醫生係假扮!!

受精卵未著床 (著床=黏實子宮壁), 人体hormones都未有變化, 如果這時驗孕, 一定check唔到

但睇你post的相 + 你今日day 41亦未有M到, 邊個會話你唔係bingo???

但你而家先6-7weeks, 未聽到心跳亦算正常, 況且你個醫生連叫你驗尿都冇?? 唔好再睇佢!!!

Bingo咗不一定有著床血


珍珠宮

積分: 30303


12#
發表於 11-9-22 13:28 |只看該作者

回覆:好擔心。。。。

bingo lac other dr. la




大宅

積分: 1357


13#
發表於 11-9-22 13:34 |只看該作者
呢個醫生好唔掂......

咁樣我地都可以做醫生la.....


大宅

積分: 4810


14#
發表於 11-9-22 14:12 |只看該作者

回覆:好擔心。。。。

你個醫生可能想講未照到個胎,約5week就應該會見到,現在個胎太細,肚照係未必睇到架!你要留意有冇肚痛,因為有機會宮外孕,所以照子宮會找不到個胎!唔駛咁擔心!




男爵府

積分: 9414


15#
發表於 11-9-22 14:15 |只看該作者
點會 check 到中左, 但係未著床
嗰時我 check 到之後去家計會 confirm, 個姑娘都話, check 到有線就係中左架喇.


複式洋房

積分: 238


16#
發表於 11-9-22 14:24 |只看該作者
多謝大家...........睇完另外1個E生, 再同大家報告。


男爵府

積分: 6885


17#
發表於 11-9-22 14:33 |只看該作者
剛check 到bingo 未必有野睇架.
我果陣都係7week 先去照胎long,
9week 先去睇心跳.
宜家先day 38, 即係剛5weeks,
唔駛咁心急睇醫生住.
keep 住食葉酸同蛋白就ok.


大宅

積分: 3062


18#
發表於 11-9-22 14:41 |只看該作者

回覆:zkzkzk 的帖子

好羨慕!我好耐冇見過2條線啦!




複式洋房

積分: 238


19#
發表於 11-9-22 16:51 |只看該作者
回覆 I_O_U_baby 的帖子

謝謝。。。。我現在冇咁擔心。。。


複式洋房

積分: 238


20#
發表於 11-9-22 16:52 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

好快到你呀。。。。。加油!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo