想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5519

陪月勳章


1#
發表於 11-9-21 21:47 |只看該作者
想問, 咩情況先可以叫醫生開排卵藥? 係咪睇普通婦產科便可?

我bingo過(但小X了)... 之後排卵愈來愈遲. 又或者紅D 100%後, 3-4日先開始高溫... 係咪唔正常呢?

食排卵藥係咪會幫助受孕? 有子宮肌瘤食唔食得?
感謝有"你"~


大宅

積分: 2110


2#
發表於 11-9-21 23:35 |只看該作者
我嘅期唔準,同醫生講想生BB,佢都會建議食排卵藥,仲教埋我點計排卵期,同點用體溫計算,所以你都可以去睇普通婦產科。

希望你早啲BINGO

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo