想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


1#
發表於 11-9-21 23:47 |只看該作者
究竟要浸落去幾多秒再拎上黎平放?
浸落去果下係咪一定要打直 而且要掂到條界線?
係咪兩個鐘前唔可以飲水?

我第一次用好多問號呀
希望你地可以幫我解答




男爵府

積分: 9100


2#
發表於 11-9-21 23:53 |只看該作者
約浸3秒, 直浸落去, 但不要浸超過max線, 測前最好減少飲水, 唔好用晨尿


別墅

積分: 645


3#
發表於 11-9-23 17:09 |只看該作者
只要唔超過max就得...你可以見到vv超過對照線位置再拎上黎都ok~最好每日都係同一個時間ge vv就最好~我自己就每朝去完晨尿..跟住唔好飲水..直到第二次vv..就用第二次ge做!


男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-9-23 17:29 |只看該作者
回覆 sisi6 的帖子

明白明白~下次就識la ^^ thx


大宅

積分: 4108

畀面勳章


5#
發表於 11-9-23 18:36 |只看該作者

引用:回覆+sisi6+的帖子 明白明白~下次就識la+^

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 sisi6 的帖子

明白明白~下次就識la ^^ thx
我通常浸落個尿杯心數5秒(001 002.......005)我就僧拎返上黎平放..15mins就會睇結果..





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo