想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7798


1#
發表於 11-9-22 08:14 |只看該作者
JM 話食黑古力好,有咩幫助




男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-22 08:16 |只看該作者

回覆:yvonnejesse 的帖子

幫助著床 我聽人講




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


3#
發表於 11-9-22 08:22 |只看該作者

引用:JM+話食黑古力好,有咩幫助 +

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-22 發表
JM 話食黑古力好,有咩幫助
聽呢度既jm講,排egg後食會幫助著床,而有研究報告就話,越高可可成份既朱古力,就有越高既抗氧作用,而且可以抗血壓,仲話會長命d咁話,你上網search"黑朱古力好處"都有好多資料幫到你架!




男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-9-22 08:34 |只看該作者

回覆:currymama 的帖子

咁犀利 我要食多點先!!





大宅

積分: 3726

畀面勳章


5#
發表於 11-9-22 09:00 |只看該作者
感即係食黑朱唔單只係因為著床好,對身體都好.


大宅

積分: 4672


6#
發表於 11-9-22 09:13 |只看該作者
但係bingo左就吾好食朱古力....我好似上網check過...有左, 朱古力係要介....


侯爵府

積分: 21203

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 11-9-22 09:19 |只看該作者

回覆:黑朱古力85%?

我都係呢度睇黑朱古力幫助著床,我食85%每日兩格仔,不過太躁出粒粒,我食到排卵後一周停,中左唔食啦,因為有咖啡因對個胎有影響~



但求順利  


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


8#
發表於 11-9-22 09:23 |只看該作者
sibylyau 發表於 11-9-22 09:13
但係bingo左就吾好食朱古力....我好似上網check過...有左, 朱古力係要介....
有左要戒好可能係d人覺得朱古力燥熱,不過食黑朱古力呢個方法一定唔會,事關一日一小塊就足夠,每樣野都係食得多就唔好,咁少量唔會影響到的,反而令你精神d架!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


9#
發表於 11-9-22 09:28 |只看該作者
paklok 發表於 11-9-22 09:19
我都係呢度睇黑朱古力幫助著床,我食85%每日兩格仔,不過太躁出粒粒,我食到排卵後一周停,中左唔食啦,因 ...
已經有報告出左話黑朱古力既咖啡因含量極低,比起飲可樂低好多知倍架!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


10#
發表於 11-9-22 09:31 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 08:34
咁犀利 我要食多點先!!
唔可以多架!我每日朝早食小塊,我果隻係獨立包裝好方便,到排egg就早晚各一塊,不過記住千祈唔好同牛奶一齊食,一酸一鹼會有肚瀉架!


大宅

積分: 2447


11#
發表於 11-9-22 09:34 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

Yes , 我都聽人講過




男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-9-22 09:47 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

我忍唔到口,一日食3-4塊


禁止訪問

積分: 5376


13#
發表於 11-9-22 09:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 432


14#
發表於 11-9-22 10:22 |只看該作者

回覆:黑朱古力85%?

一小塊即係每日食幾多gram呢,我上網見到有人話每日食30gram,會否太多?




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


15#
發表於 11-9-22 10:24 |只看該作者

回覆:黑朱古力85%?

我今日開始食黑朱古力。希望有幫助
myphoto.jpg



點評

fingerose  我都係買呢隻, 一日食兩塊  發表於 11-9-22 22:31
keroppi_JJ  我都買咗呢隻呀~~ 大裝^^  發表於 11-9-22 14:46


大宅

積分: 2479


16#
發表於 11-9-22 10:54 |只看該作者
我本來都想跟大家食黑朱古力架, 但睇中E後話我係"溫熱"底, 唔可以進補,唔食得朱古力, 因為朱古力係躁熱喎...

SO各JM要清楚自己身體情況先好食呀.


大宅

積分: 2277


17#
發表於 11-9-22 11:05 |只看該作者

引用:我今日開始食黑朱古力。希望有幫助+ +

原帖由 qqlun 於 11-09-22 發表
我今日開始食黑朱古力。希望有幫助
我都買咗黎隻!




大宅

積分: 2277


18#
發表於 11-9-22 11:05 |只看該作者

引用:我本來都想跟大家食黑朱古力架,+但睇中E後

原帖由 LoveSleepChu 於 11-09-22 發表
我本來都想跟大家食黑朱古力架, 但睇中E後話我係"溫熱"底, 唔可以進補,唔食得朱古力, 因為朱古力係躁熱喎.. ...
一日一格仔應該唔怕掛




男爵府

積分: 6137


19#
發表於 11-9-22 11:09 |只看該作者

回覆:qqlun 的帖子

Where can but this?




大宅

積分: 3012


20#
發表於 11-9-22 12:08 |只看該作者

引用:Quote:bb_pig_bb+發表於+11-9-22+08:34+咁

原帖由 currymama 於 11-09-22 發表
唔可以多架!我每日朝早食小塊,我果隻係獨立包裝好方便,到排egg就早晚各一塊,不過記住千祈唔好同牛奶一 ...
咁請問妳呢隻係咩牌子架? 邊到可以買到?thx




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo