想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 371


1#
發表於 11-9-22 10:37 |只看該作者
本帖最後由 kathy778 於 11-9-22 14:53 編輯

如題, 昨晚 9:00 己打破卵針, 明早會做iui, 但我覺得卵泡太細機會好似唔高想放棄


子爵府

積分: 13784


2#
發表於 11-9-22 10:51 |只看該作者
成熟旦旦係around 18-25mm, 唔係圓形, 係橢圓形

你個粒ok的, no worry!!

All the best!!


複式洋房

積分: 371


3#
發表於 11-9-22 14:52 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

感激 mapp,
原先我仲以為17x13 size 細之餘型態都有問題 , 依家放心晒, thanks x 1000000


子爵府

積分: 13784


4#
發表於 11-9-22 15:25 |只看該作者


男爵府

積分: 6869


5#
發表於 11-9-22 15:41 |只看該作者
kathy778 發表於 11-9-22 10:37
如題, 昨晚 9:00 己打破卵針, 明早會做iui, 但我覺得卵泡太細機會好似唔高想放棄 ...
祝妳iui成功呀!
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 7127


6#
發表於 11-9-22 16:11 |只看該作者

回覆:kathy778 的帖子

祝你成功 !




伯爵府

積分: 15695


7#
發表於 11-9-22 19:06 |只看該作者
等你好消息


大宅

積分: 2447


8#
發表於 11-9-22 19:46 |只看該作者

回覆:kathy778 的帖子

等你好消息!




珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


9#
發表於 11-9-23 12:44 |只看該作者
回覆 kathy778 的帖子

請問你iui 是在北大醫院做嗎 ? 謝謝 !

祝順利喔 !
大家好,我是子悠~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo