想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1458


1#
發表於 11-9-23 12:26 |只看該作者
本帖最後由 hellobaby1978 於 11-9-23 12:26 編輯

9月5日IUI, 9月10日打了第二支安胎針後, 9 月11日同家人去左澳門一日, 已開始感到不適, 覺得個肚好漲, 裡面D器官開始有點痛, 到了晚上痛楚加劇, 服了上痛藥後好些. 第二天早上致電醫院, 留左名字待覆, 但等左3個鐘後都沒人回覆, 於是打左去另一個病房, 終於有姑娘接電話了, 但佢叫我打去留名待覆, 我0個刻已經唔可以再等了, 因為好唔舒服, 好驚, 叫姑娘幫我搵負責姑娘覆我. 等左一陣, 好快有人覆我, 這個姑娘一點愛心也沒有, 說話態度好悔氣, 對病人情況毫不關心, 只係話我"點解唔一早返醫院睇醫生, 依家無醫生係度, 之前已經講過....., 妳去排急症啦" 佢一句問候也沒有, 跟佢傾完電話後我已忍唔住喊得好厲害, 覺得好無情, 另方面好擔心我這個情況是否就是"卵巢過度刺激", 如果係, 是否代表失敗左??? 內心充滿恐懼和疑問, 加上想起排威院急症要好耐, 點解我俾錢做IUI, 當有問題想搵醫生卻找不到? 俾私家症的錢但得到的卻是公立service? 想下想下便喊得更厲害........
當日下午, 老公陪我去了威院睇急症, 醫生排了我係URGENT CASE, 所以好快見醫生, 但見0個醫生唔係婦科的, 最後搞左3個鐘轉左上婦科病房, 接著便照U/S, 仲call 到輔助生育科醫生幫我睇, 這位醫生好NICE, 雖然唔係我睇開0個個, 但佢會講些鼓勵人的說話. 當時我沒有腹水, 只係卵巢大左, 這亦是正常, 加上驗血報告正常, 我便要求醫生俾我出院, 雖然醫生有點不願意, 但見我好堅持都無計, 於是我係晚上10點出院了.

回到家以為一齊將會正常, 點知....於9月16日我腹痛難忍, 痛楚比之前勁10倍, 而且個肚大左好多, 今次心知不妙, 唔入院都唔得, 但我都忍到第二天早上返去見生肓科醫生後才入院. 9月17日正式入院...

入院後, 證實我有腹水, 而且血液開始凝固, 但我沒有呼吸困難, 只是覺得個人好無氣, 小便也沒有好明顯減少. 這6天, 每天被抽血3次, 每次抽3支, 又要吊水, 醫生要我飲好多水, 紀錄每次水份出入量, 這是我要交的功課, 我好俾心機做, 每次也小心紀錄. 每天早上未夠6點, 姑娘就會叫醒我量體重, 量肚圍. 醫生要我行多D, 怕D血行得唔好令我對腳腫, 但感恩, 對腳一直也沒有腫, 只是行路時伸唔直條腰, 搞到腰骨好痛.

打左咁耐, 要休息下, 待續....



男爵府

積分: 5569


2#
發表於 11-9-23 12:43 |只看該作者
take care !!! all the best!!!


大宅

積分: 2403


3#
發表於 11-9-23 12:51 |只看該作者
回覆 hellobaby1978 的帖子

take care ar~~~ wish you get well soon...


大宅

積分: 1458


4#
發表於 11-9-23 13:06 |只看該作者
續上

辛苦的日子總會過, 醫生話我的血報告愈來愈好, 而且身體開始有退水跡象, 終於等到9月20日驗孕了, 心情有點緊張, 因為如果今次唔成功的話, 我可能未必有勇氣再做下一次, 就算做, 都會隔一段長時間才做. 交左小便俾姑娘, 隔左一陣, 我問姑娘有result未, 佢話未, 心諗可能係壞消息, 佢想俾番IUI/IVF醫生公佈, 過了幾個鐘後, 醫生來睇我, 佢無講咩, 唔知點解我又無意識要問佢, 醫生可能見我無咩反應, 佢突然問我: 知道結果了嗎?(佢俾我的感覺係佢以為我已知道) 我話: 唔知呀. 佢笑笑口話: 好消息囉!

嘩, 我得左啦, 受咁多苦都係值得的, 希望各位姊妹都成功!

雖然驗到有孕, 但時間太早, 未照到個胎, 要兩星期後返去再照, 醫生話因為我反應大, 所以可能會多於一個BB. 又要展開另一個等待旅程了.

後語: 今次入威院, 感覺好好, 5F病房所有姐姐姑娘都好好, 好溫柔, 有些仲為我打氣. 輔助生育醫生都好好, 其中一個醫生係我臨走時仲特登來找我, 為我打氣, 好多謝佢.

點評

miuhui  恭喜  發表於 11-9-24 13:33


珍珠宮

積分: 44566

2024年龍年勳章


5#
發表於 11-9-23 13:10 |只看該作者
恭喜
要多d休息


大宅

積分: 1559


6#
發表於 11-9-23 13:22 |只看該作者
恭喜晒,take care


水晶宮

積分: 64904


7#
發表於 11-9-23 13:24 |只看該作者

引用:續上辛苦的日子總會過,+醫生話我的血報告愈

原帖由 hellobaby1978 於 11-09-23 發表
續上

辛苦的日子總會過, 醫生話我的血報告愈來愈好, 而且身體開始有退水跡象, 終於等到9月20日驗孕了, 心 ...
願主祝福你
好好休息多啲喇!!



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


8#
發表於 11-9-23 13:28 |只看該作者
hellobaby1978 發表於 11-9-23 13:06
續上

辛苦的日子總會過, 醫生話我的血報告愈來愈好, 而且身體開始有退水跡象, 終於等到9月20日驗孕了, 心 ...
恭喜
多多休息呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


9#
發表於 11-9-23 13:37 |只看該作者
恭喜你先你係做政府iui?

點評

hellobaby1978  威院私家症  發表於 11-9-23 13:42
耐心地等待成功


大宅

積分: 2164


10#
發表於 11-9-23 13:37 |只看該作者
恭喜!!
你要好好休息喇!!!


大宅

積分: 2403


11#
發表於 11-9-23 13:40 |只看該作者
回覆 hellobaby1978 的帖子

congratulations!!!


大宅

積分: 1458


12#
發表於 11-9-23 13:43 |只看該作者
多謝妳0地每一位, 祝大家早日成功!


大宅

積分: 3356


13#
發表於 11-9-23 13:46 |只看該作者

回覆:悲喜交集的6日5夜....因卵巢過度刺激入院

恭喜晒!




男爵府

積分: 9408


14#
發表於 11-9-23 13:50 |只看該作者
回覆 hellobaby1978 的帖子

我本身都係威院排緊公家,威院私家政係唔係同出面私家診所一樣做法?幾錢?等幾耐先有得做?我排到12年10月先開我已經你私家診所做過一次iui了
耐心地等待成功


別墅

積分: 714


15#
發表於 11-9-23 13:51 |只看該作者
恭喜晒!加油!


別墅

積分: 757


16#
發表於 11-9-23 13:55 |只看該作者
恭喜!! 之前的辛苦都唔緊要啦~


大宅

積分: 1458


17#
發表於 11-9-23 14:01 |只看該作者
本帖最後由 hellobaby1978 於 11-9-23 14:02 編輯

回覆 Kit_ming 的帖子

我上次打左電話去仁安和威院私家症報名, 雖然自費俾$$做, 但兩邊都要等, 過左無耐, 威院話有人放棄左個期, 我咪補上囉. 威院私家症一次IUI HK$8500, 未計之前要見兩次醫生診金和U/S錢, 成個process 約HK$10,000. 我相信做法同出面診所一樣.


男爵府

積分: 5569


18#
發表於 11-9-23 14:04 |只看該作者
nice!


大宅

積分: 2377


19#
發表於 11-9-23 14:11 |只看該作者

回覆:悲喜交集的6日5夜....因卵巢過度刺激入院

Congratulations! take care & wish you & your bb healthy!




男爵府

積分: 8779


20#
發表於 11-9-23 14:16 |只看該作者
回覆 hellobaby1978 的帖子


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo