想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 217


1#
發表於 11-9-24 00:53 |只看該作者
各位您們好

今天我都去左瑪利醫院見醫生啦, 我兩邊輸卵管都塞左呀, 但點解醫生唔係安排我開始做ivf, 而叫我做腹腔鏡? 我可唔可以要求唔做, 直接做ivf??我唔想再等多呀...

請問有無人可以解答我呀??

apple


子爵府

積分: 13784


2#
發表於 11-9-24 10:16 |只看該作者
點解你唔問醫生???人人狀況不同


複式洋房

積分: 217


3#
發表於 11-9-24 21:05 |只看該作者
mapp2009

我無問呀...我都唔知可唔可以反對唔做....11月再去見佢..到時再看看..下個月去做卵巢檢查呀.

你是不是在瑪麗醫院做ivf??
apple

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo