想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1507


1#
發表於 11-9-24 12:07 |只看該作者
本帖最後由 pui_yan 於 11-9-24 12:19 編輯

麻煩各位jm幫幫手!!
已經連續一個星期有拉絲分泌,昨晚Clearblue更加驗到有哈哈笑,其他牌子既排卵捧都有深粗,幾個月都CHECK唔到深粗,有冇經期,一見到哈哈笑有反應,緊係唔理有幾累都即刻捉老公交功課啦!完事後即刻墊高PAT PAT等左半個鐘,最後就找紙巾抺一抺下體,點知一抺就見到有好多血絲,初時以為係"排卵血" 或者老公的指甲整損左下體,點知到今朝都去小便時都仲有少量血啊!
想請教大家:
1. 會唔會月經前, 都有機會驗到有哈哈笑/ 深粗 ????
唉!! 本來月經都唔準,一驗到有哈哈笑緊係好興奮啦!依家反而好擔心自己有問題!


男爵府

積分: 7674


2#
發表於 11-9-25 00:47 |只看該作者

回覆:Clearblue有哈哈笑,點解有紅色分泌 ??

Day 幾?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo