想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8442


1#
發表於 11-9-25 20:34 |只看該作者
如題, thanks!!




大宅

積分: 4672


2#
發表於 11-9-25 20:39 |只看該作者
先流啡....if去到腹部痛, 咁就大鑊....bb生存機會好細, 可能係已胎死腹中...


男爵府

積分: 8442


3#
發表於 11-9-25 20:46 |只看該作者

回覆:急!! 請問作小產會有乜野徵兆??

死啦!! 我而家係粉紅色, 啱啱去廁所抹有小小粉紅色!! 但係冇痛! 我d m 35-38days! 上一次mc係27/8! 照計冇理由係今日come!! 死啦!! 好驚呀!! 點算呀??




大宅

積分: 4672


4#
發表於 11-9-25 20:50 |只看該作者
你係咪confirm左有左???


大宅

積分: 4672


5#
發表於 11-9-25 20:50 |只看該作者
if yes, 你呢幾日吾會行太多...你訓多d...要有足夠休息...

我第一胎就係咁無左...一來無介口, 二來吾夠休息....


男爵府

積分: 8442


6#
發表於 11-9-25 20:52 |只看該作者

回覆:急!! 請問作小產會有乜野徵兆??

未架!! 因為我d m未咁快到, 我係諗住2/10如果m未o黎先驗囉!! 我而家應該點? 真係好驚, 手都震晒!!!



點評

totokingdom  係唔係著床血呀?  發表於 11-9-25 21:02


大宅

積分: 4672


7#
發表於 11-9-25 20:54 |只看該作者
可能係m早左來咋...你吾好咁快嚇自己...一係你買支棒棒驗下先...clearblue 有左3星期都驗到架啦...


大宅

積分: 4672


8#
發表於 11-9-25 20:56 |只看該作者
if係作小產, 無葯食架....只可以用訓床來睇下補吾補得住...我上次去仁安急症...e生都話無野可以做到...

只好靠自己訓床...聽天尤命

不過你驗左先...吾好咁快嚇自己


男爵府

積分: 8442


9#
發表於 11-9-25 21:00 |只看該作者

回覆:急!! 請問作小產會有乜野徵兆??

啱啱叫c6買左驗孕棒, 但係佢買左萬秀x敦! 會唔會冇咁準??



點評

totokingdom  萬秀x敦日本做架WO,我覺得好準!我信日本野!  發表於 11-9-25 21:01


複式洋房

積分: 393


10#
發表於 11-9-25 21:10 |只看該作者

急!! 請問作小產會有乜野徵兆??

驗都冇驗過就懷疑自己作小產咁得意嘅你




大宅

積分: 4490


11#
發表於 11-9-25 21:12 |只看該作者

回覆:焦糖 的帖子

都係嗰句,驗咗先啦~
唔好自己嚇自己嘛




男爵府

積分: 8442


12#
發表於 11-9-25 21:15 |只看該作者

回覆:急!! 請問作小產會有乜野徵兆??

Sorry! 因為我d m從來有遲冇早, 所以擔心左! 但係經你咁講一講, 又好似係喎!! 過份左添!!




禁止訪問

積分: 2483


13#
發表於 11-9-25 21:16 |只看該作者

引用:死啦!!+我而家係粉紅色,+啱啱去廁所抹有小

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4672


14#
發表於 11-9-25 21:25 |只看該作者
驗完真係有左你咪休息幾日, 開始介口....


大宅

積分: 3356


15#
發表於 11-9-25 22:09 |只看該作者

回覆:急!! 請問作小產會有乜野徵兆??

唉!我之前小產一啲先兆都沒有,無見紅及無流啡,只有懷孕特徵,就是小腹有點扯住扯住,乳房及乳頭脹痛,,confirm小產前一次產檢時,check到bb有一百五十幾心跳,size與週數吻合,非常健康,但最後上天沒收賜給我的禮物。
所以,不要想太多了,多躺床休息,有助養胎,千萬不要太操勞,不要提重物,不要蹲下。祝你順順利利!




男爵府

積分: 8442


16#
發表於 11-9-26 00:40 |只看該作者

回覆:急!! 請問作小產會有乜野徵兆??

頭先用萬秀雷敦check左啦, 有條淺線, 去廁所抹仲有粉紅色!!




禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


17#
發表於 11-9-26 00:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8819


18#
發表於 11-9-26 00:48 |只看該作者
你唔好緊張,番上床上好好休息,盡量唔好走動得快,我以前見紅後看中醫保胎同訓了一星期床就無事......
盡量放開心情去面對,您緊張對bb唔好架!!

加油!!我們支持您們!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo