想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 568


1#
發表於 11-9-26 11:33 |只看該作者
有無JM睇過周美仙醫生? 我想book佢睇check吓.




大宅

積分: 2699


2#
發表於 11-9-26 12:03 |只看該作者
我睇過佢,但我覺得麻麻,貴得來問佢都唔會解釋比你聽


複式洋房

積分: 432


3#
發表於 11-9-26 12:10 |只看該作者

回覆:周美仙醫生

我都上網爬文見到有不同意見,有些睇佢而bingo,有些就勁唔like佢!我都有諗過睇唔睇佢好,但不育科女醫生真係無乜選擇,有無其他好介紹?




大宅

積分: 1837


4#
發表於 11-9-26 12:10 |只看該作者
回覆 BryanKittyBB 的帖子

我也覺得佢麻麻,咩見

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4211100

Good luck & Best Wishes!


伯爵府

積分: 15236


5#
發表於 11-9-26 12:19 |只看該作者
咁, 請問有無醫生好介紹或你地之前睇開的,好嗎?


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


6#
發表於 11-9-26 12:39 |只看該作者
你睇佢就要有"貼錢買難受" 既準備

點評

eggshell  AGREE!要忍讓吓,以及高EQ  發表於 11-9-26 21:23
大家好,我是子悠~~


別墅

積分: 568


7#
發表於 11-9-26 13:09 |只看該作者

回覆:周美仙醫生

吓,貼錢買難受? 好可怕喎。




珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


8#
發表於 11-9-26 13:13 |只看該作者
回覆 BryanKittyBB 的帖子

無錯 ! 佢一睇我fsh 高, 講完報告之後就唔知係度寫咩 。我問佢仲可唔可以試下iui ,ivf , 佢望都冇望過我就話咩都冇得做 ! 我唔出聲,佢真係都唔會出聲,繼續唔知低得寫緊d咩 ,我出房佢都冇講過一句野 !!


大家好,我是子悠~~


別墅

積分: 506


9#
發表於 11-9-26 13:29 |只看該作者

回覆:周美仙醫生

我而家係佢到做緊IUI,佢係好少講野但我要知都已經知道,所以我覺得佢又OK喎!




別墅

積分: 568


10#
發表於 11-9-26 15:46 |只看該作者

回覆:yubiwa310 的帖子

咁你點算呀? 有無睇第二個?




別墅

積分: 568


11#
發表於 11-9-26 16:09 |只看該作者

引用:回覆+BryanKittyBB+的帖子 無錯+!+佢一睇

原帖由 yubiwa310 於 11-09-26 發表
回覆 BryanKittyBB 的帖子

無錯 ! 佢一睇我fsh 高, 講完報告之後就唔知係度寫咩 。我問佢仲可唔可以試下iu ...
咁你點算呀, 有無睇第二個呀?




珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


12#
發表於 11-9-26 19:05 |只看該作者

回覆 回覆:BryanKittyBB的帖子

之後我去佐睇中醫睇下有冇得救,因為係呢個周醫生話我咩都唔駛旨意做!

但另一方面我就book佐陳x慧醫生,也做埋針灸,今個月做佐iui(有兩粒蛋蛋),等緊result!

呢個周醫生,佢cool係佢既事。佢作為醫生,有冇諗過點樣關懷下病人既感受?我感覺好似自己有絕症,佢直接同你講等死咁!




大家好,我是子悠~~


大宅

積分: 1837


13#
發表於 11-9-26 21:30 |只看該作者
本帖最後由 eggshell 於 11-9-26 22:41 編輯
yubiwa310 發表於 11-9-26 19:05
“有冇諗過點樣關懷下病人既感受?我感覺好似自己有絕症,佢直接同你講等死咁!”
非常贊同,去得看不育科唔多唔少都係有生育方面的困難才去看。妳估貪高興同錢多咩!而且病人是有知情權,人家咩都唔知,佢拿著報告冷言冷語真係更高EQ也頂不順。BK 也有 JM介紹好多其他好的醫生,妳可以查看。


大宅

積分: 3627


14#
發表於 11-9-26 22:04 |只看該作者

周美仙醫生

我之前有左諗住搵佢幫我接生。但我睇左佢一次已經頂唔順佢的態度。真係有點貼錢買難受的感覺。立刻走左去睇另一個醫生。




別墅

積分: 568


15#
發表於 11-9-26 22:59 |只看該作者

引用:之後我去佐睇中醫睇下有冇得救,因為係呢個

原帖由 yubiwa310 於 11-09-26 發表
之後我去佐睇中醫睇下有冇得救,因為係呢個周醫生話我咩都唔駛旨意做!

但另一方面我就book佐陳x慧 ...
祝你早日bingo^^




別墅

積分: 568


16#
發表於 11-9-26 22:59 |只看該作者

引用:之後我去佐睇中醫睇下有冇得救,因為係呢個

原帖由 yubiwa310 於 11-09-26 發表
之後我去佐睇中醫睇下有冇得救,因為係呢個周醫生話我咩都唔駛旨意做!

但另一方面我就book佐陳x慧 ...
祝你早日bingo^^




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo