在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 104


1#
發表於 11-9-26 13:24 |只看該作者
我仔仔2.5month,breastfeeding,雖然係ftm, 但始終有時要媽咪奶奶幫手湊,例如去haircut,去醫院覆診,離開仔仔幾個鐘就開奶粉俾佢食,但佢興趣不大,好餓先食到兩安,我平時埋身,想pump出來但pump一個鐘先得兩安,所以想問下邊隻奶粉味道較吸引到小b? Thanks!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2#
發表於 11-9-27 03:46 |只看該作者

引用:我仔仔2.5month,breastfeeding,雖然係ftm,+

原帖由 kingyan_eunice 於 11-09-26 發表
我仔仔2.5month,breastfeeding,雖然係ftm, 但始終有時要媽咪奶奶幫手湊,例如去haircut,去醫院覆診,離開仔 ...
我餵左媽媽奶19months,冇餵過奶粉,你試下 pump多d刺激下乳汁分泌,餵完都照pump,同埋飲多d魚湯(三文魚頭/骨豆腐湯超掂),我次次食完都谷爆,加油!




男爵府

積分: 7204


3#
發表於 11-9-27 04:00 |只看該作者
回覆 kingyan_eunice 的帖子

我覺得雅倍都唔錯,我大女飲人奶飲到成1歲多,我就轉奶粉...不過嘗試好多隻牌子,係得雅倍肯飲,

你都要TRY TRY 個個BB口味都不一樣~

我細女就飲雅倍同美素佳兒


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


4#
發表於 11-9-27 04:38 |只看該作者

回覆:請問知吾知邊隻奶粉味道較好?

我覺得思敏兒都吾錯 我個仔好吸收
不過個個bb對奶粉既反應都吾同
你可以試下買啲試用裝比你bb試下 睇下佢有咩反應!





男爵府

積分: 5971

畀面勳章


5#
發表於 11-9-28 11:18 |只看該作者
雅倍味道較好!!


複式洋房

積分: 104


6#
發表於 11-9-28 16:41 |只看該作者
Sellsellc, 我本來都係pump, 但慢慢開始pump 吾出我先轉埋身呢 所以都係要靠奶粉


複式洋房

積分: 104


7#
發表於 11-9-28 16:47 |只看該作者
Jennifer , Ada, Suetwababe, 我仔仔都係飲緊雅培,每次飲到1~2安,有時飲到3安,但佢差不多3month,好似飲得太少,係吾係呀?我會試下比試用裝佢飲,多謝你地意見


禁止訪問

積分: 396


8#
發表於 11-9-30 14:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 601


9#
發表於 11-10-1 11:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 703


10#
發表於 11-10-1 12:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo