想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


用戶要求終止服務

積分: 2491


1#
發表於 11-9-28 00:06 |只看該作者
結婚四年, 之前一年唸住玩下, 點知過咗三年都未有,身邊的人一個一個報喜,幾時到我?


大宅

積分: 1977


2#
發表於 11-9-28 00:08 |只看該作者
不要放棄, 一定會到我地嘅!


別墅

積分: 737


3#
發表於 11-9-28 00:14 |只看該作者

回覆:等咗三年以上的jm~~ 一齊share下~~

加油呀!我都等左好耐啦,唔好放棄呀!




大宅

積分: 3050


4#
發表於 11-9-28 00:15 |只看該作者
我同你一樣...等等等等...有啲灰心!

點評

ahMeow  x3  發表於 11-9-30 02:59
Evalo2011  x2  發表於 11-9-28 14:25


複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 11-9-28 00:25 |只看該作者
我上一胎都等左三年

正想放下自己假(即係 停哂中西藥 咩丸物丸 針炙 量體溫 咩都唔理 想食咩就食咩 仲要狂飲凍哂 晚晚2點訓
仲好懶同c6 dodo左一次 哈哈 )原來咩都唔做 就有 早知我唔駛攪咁多野


大宅

積分: 2619


6#
發表於 11-9-28 13:09 |只看該作者
我都等左5年都未有, 有時真係唔想點解唔想生個d就咁易有, 想生個d就等極都未有


別墅

積分: 697


7#
發表於 11-9-28 14:03 |只看該作者
回覆 magmagmag 的帖子

我都結咗婚五年多, 呢三年想要, 但一直得個吉. Check過哂所有嘢, 一切正常, M期都好準, 中醫都轉了幾個, 但都係冇. 可能我個人比較容易緊張, 唔識放鬆, 所以一直都冇啦... 加埋已屆高齡, 中彩機會更低, 唉...


大宅

積分: 4172


8#
發表於 11-9-28 14:23 |只看該作者
回覆 LiverpoolFC 的帖子

我結咗婚4年, same as your case...

點評

LiverpoolFC  大家都係同路人呀!  希望我地能早日得償所願啦!  發表於 11-9-28 14:24


大宅

積分: 2783

畀面勳章


9#
發表於 11-9-28 14:33 |只看該作者
我結咗婚7年,前3年都有做安全措施... 之後一直到宜家都係不設防... 但都未成功,生育科 check 過我哋兩個,都搵唔到咩問題... 我真係好氣餒...我自己方面亦開始有啲想放棄...我老公仍想生...

身邊啲朋友,個個話唔想生唔想生,但就偏偏個個都意外地哩一兩年做咗父母喇~~~

點評

alisonwong82  Add oil !!!  發表於 11-9-28 15:05
LiverpoolFC  唔好放棄呀!  發表於 11-9-28 14:47


子爵府

積分: 10259


10#
發表於 11-9-28 14:54 |只看該作者
我都1年半多啦~放鬆面對啦~
support


大宅

積分: 2783

畀面勳章


11#
發表於 11-9-28 15:09 |只看該作者
我三十幾喇... 高齡喇... 同埋唔想咁大壓力,成日都想 bingo 想 bingo 搞到自己壓力好大... 我試過自己匿埋喊,又唔敢講俾老公知...

點評

magmagmag  我都喊過好多次~~  發表於 11-9-29 22:34


用戶要求終止服務

積分: 2491


12#
發表於 11-9-29 22:33 |只看該作者
見到朋友同事的baby, 真係好想成為mama...
我都排咗期睇不育!!你地呢??
其實,我同老公都無乜壓力,都唔知點解會咁既!!


大宅

積分: 1244


13#
發表於 11-9-30 00:15 |只看該作者
我都就黎34歲喇,等左兩年半有多,又係check過兩公婆都冇問題,中醫都睇緊第二個,十一月等睇董醫生,仲未諗住想放棄,但係每個月等派彩時必定好緊張,唔識放鬆自己心情。今個月d9排卵,cycle 28-32d,今曰day 23,覺得胸脹脹,又懷疑自己有冇咁好彩可以bingo嘅時候喇!等到曰思夜想,人都癲!


大宅

積分: 2447


14#
發表於 11-9-30 00:51 |只看該作者

回覆:magmagmag 的帖子

結婚4年都無,試足4年啦!今個月剛剛做了IVF 現在等結果,這兩星期我和家人也當正我有左咁坐月,有BBs的感覺真好!希望可成功完夢




男爵府

積分: 7119


15#
發表於 11-9-30 00:58 |只看該作者

回覆:等咗三年以上的jm~~ 一齊share下~~

我諗試咗一年都唔得就要試人工唔好嘥時間




大宅

積分: 1244


16#
發表於 11-9-30 01:11 |只看該作者
我都諗住如果依兩個月都唔成功,碟埋心水11月睇董醫生做iui喇!時間唔等人!唉!


大宅

積分: 1244


17#
發表於 11-9-30 01:12 |只看該作者
我都諗住如果依兩個月都唔成功,碟埋心水11月睇董醫生做iui喇!時間唔等人!唉!


大宅

積分: 3375


18#
發表於 11-9-30 03:01 |只看該作者
this is last month I am going to try get bingo naturally, next month will try to see doc to do ivf


子爵府

積分: 13784


19#
發表於 11-9-30 11:09 |只看該作者
me too!!!等咗2年.....................下年35, 呢2年, 身邊>15個BB出世

7月尾試咗1次natural IUI, 放完丁丁4日後, c6入廠, 9月初仲做埋手術, 要推遲QM個期至Dec.........., 不過我堅信上天從未離棄我!

各位, 唔好唔放過自己, 養好身子, 留得青山在, 哪怕無柴燒!!


複式洋房

積分: 437


20#
發表於 11-9-30 12:31 |只看該作者

回覆:等咗三年以上的jm~~ 一齊share下~~

我都就快35喇,不過之前因為屋企嘅事一直都唔可以生住,而家諗住開始啦,但奈何自己身體唔好,成日都唔係有念珠菌就係發炎,都唔可以開工,好煩~~




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo