想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 424


1#
發表於 11-9-28 10:21 |只看該作者
我上个月10 -15 Aug m come 咗,到今个月都無黎過(其實平時都唔準),ec話我有d感冒底,身體弱,來唔到,但我由上星期开始18sep已經唔避,咁理論上,直到下次period 前,我有無機會bingo呢?定係點都要過咗10月份period先會bingo?真係好煩惱,請各位幫忙解答,thx




男爵府

積分: 9337


2#
發表於 11-9-28 10:36 |只看該作者
點解你唔試下check下有無bingo呢??


複式洋房

積分: 424


3#
發表於 11-9-28 11:02 |只看該作者

回覆:kittylovebb 的帖子

因為so far都係唔夠兩星期,應該無咁啱一次就中掛




男爵府

積分: 6137


4#
發表於 11-9-28 23:10 |只看該作者
u should check it first


大宅

積分: 3466


5#
發表於 11-9-29 08:37 |只看該作者

回覆:唔知我呢个情況可否bingo呢?

我會信棒棒多啲囉




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo