想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2630


1#
發表於 11-9-28 17:15 |只看該作者
好多jm,包括我自己為左生bb都成日覺得有壓力,基本紅/綠d,介口,計cycle,排卵,量體溫,中醫,坊間食療,之後去婦科左照/右照,iui,ivf.到派彩時有要承受結果既壓力,前者真係搞到身心疲累,後者就經濟損耗!雖然我而家整係做左頭五樣嘢,但都覺得俾壓力壓到唞唔到氣,打後果d都唔敢想像。
所以我由今個cycle開始,要放鬆心情,有得食就食,有得玩就玩,等bb自然黎搵我,平衡一下d抑鬱心態!
唔俾佢打低我個心靈同身體!


大宅

積分: 1976


2#
發表於 11-9-28 17:18 |只看該作者

回覆:做個開心待孕快活人

一齊努力, 期待好消息




複式洋房

積分: 213


3#
發表於 11-9-28 17:19 |只看該作者

回覆:feiyuen 的帖子

真係有好大壓力,我地應該放鬆心情迎接BB既來臨




大宅

積分: 1683

畀面勳章


4#
發表於 11-9-28 17:35 |只看該作者
我就因為驚壓力大, 所以乜都唔用,
但係就失敗左6個cycle.......


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


5#
發表於 11-9-28 17:44 |只看該作者
我上個月開始無量體溫只用紅d, 心情放鬆左但都係失敗, 唔通今個cycle真係咩都唔用先得?


大宅

積分: 2630


6#
發表於 11-9-28 17:55 |只看該作者

引用:我就因為驚壓力大,+所以乜都唔用,+但係就失

原帖由 mama_2001 於 11-09-28 發表
我就因為驚壓力大, 所以乜都唔用,
但係就失敗左6個cycle.......
我同老公努力左9個月bingo左,好開心,之後小x左,而家再努力過,不過今次我要放鬆開心面對,你都要加油!




大宅

積分: 2630


7#
發表於 11-9-28 18:17 |只看該作者

引用:我上個月開始無量體溫只用紅d,+心情放鬆左

原帖由 loulouchan 於 11-09-28 發表
我上個月開始無量體溫只用紅d, 心情放鬆左但都係失敗, 唔通今個cycle真係咩都唔用先得? ...
唔好太在意失敗,成功等緊我哋!呢到有jm分享過,本身難成孕,好似判左死刑咁,但最終係好得祝福!我哋唔係有大件事,就要積極d,add oil!




大宅

積分: 2630


8#
發表於 11-9-28 18:28 |只看該作者

引用:真係有好大壓力,我地應該放鬆心情迎接BB既

原帖由 mandymandy123 於 11-09-28 發表
真係有好大壓力,我地應該放鬆心情迎接BB既來臨
無錯,加油!




大宅

積分: 2630


9#
發表於 11-9-28 18:30 |只看該作者

引用:一齊努力,+期待好消息 +

原帖由 hihileung888 於 11-09-28 發表
一齊努力, 期待好消息
一齊努力,奸爸爹!




複式洋房

積分: 176


10#
發表於 11-9-28 18:58 |只看該作者

回覆:做個開心待孕快活人

應該都係壓力太大,第一次ivf失敗,下次一定要輕鬆D,各位jm,加油啊,祝福大家好快bingo!




大宅

積分: 4490


11#
發表於 11-9-28 19:03 |只看該作者

回覆:做個開心待孕快活人

大家加油,yeah!!




別墅

積分: 645


12#
發表於 11-9-28 19:06 |只看該作者
feiyuen 發表於 11-9-28 18:17
唔好太在意失敗,成功等緊我哋!呢到有jm分享過,本身難成孕,好似判左死刑咁,但最終係好得祝福!我哋唔係 ...

好似我咁...之前催乳素偏高..個個醫生都話好難會懷孕..食左西藥都係無乜用...中醫都睇左好多個...最後朋友介紹左個好掂ge中醫俾我..一個月後就有左個女~我覺得好多野都係天注定...急唔黎~大家都要開心面對~

點評

totokingdom  點先知催乳素係唔係偏高?有冇咩先兆架?  發表於 11-9-28 23:17


大宅

積分: 2316


13#
發表於 11-9-28 22:23 |只看該作者
同意, +油+油


大宅

積分: 1996


14#
發表於 11-9-28 22:42 |只看該作者

回覆:做個開心待孕快活人

曾聽聞上帝為每對夫妻預備了孩子,只等你帶他她回家,加油!



點評

totokingdom  真的嗎?  發表於 11-9-28 23:18


大宅

積分: 2142


15#
發表於 11-9-28 23:20 |只看該作者
最近去咗做較全面的身體檢查,很幸運一切正常。
心裡面好疑惑點解咁耐都未成功.....
呢幾日終於諗通,原本健康就係得來不易,我哋要感恩先啱。
唔好為未能成功懷孕而失落!
大家加油~~


別墅

積分: 620


16#
發表於 11-9-29 02:30 |只看該作者
壓力係不其然..
因為期待所以有壓力..
成日都話放鬆....不過真係一D都唔易
小龍女健康開心成長


大宅

積分: 1357


17#
發表於 11-9-29 12:01 |只看該作者
華娃娃 發表於 11-9-29 02:30
壓力係不其然..
因為期待所以有壓力..
成日都話放鬆....不過真係一D都唔易

完全同意, 講就易, 無可能完全唔諗, 開估日子見到M小姐真係好失望,
果個心情只有自己知.....


別墅

積分: 620


18#
發表於 11-9-29 12:13 |只看該作者

引用:Quote:華娃娃+發表於+11-9-29+02:30+壓力係

原帖由 ilovewife 於 11-09-29 發表
完全同意, 講就易, 無可能完全唔諗, 開估日子見到M小姐真係好失望,
果個心情只有自己知.....
...
M到就想喊。唔到又唔知點,等待係最辛苦



小龍女健康開心成長


大宅

積分: 1357


19#
發表於 11-9-29 14:17 |只看該作者
華娃娃 發表於 11-9-29 12:13
M到就想喊。唔到又唔知點,等待係最辛苦

唉, 所以尋晚喊左....

今個月再試過啦....


大宅

積分: 3702

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 11-9-29 14:31 |只看該作者
JM加油! 個個都有好消息

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo