想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3119


1#
發表於 11-9-29 09:41 |只看該作者
係唔係要半小時之後先沖涼呢?
好累呵,,,唔想成日半夜起身沖涼


大宅

積分: 1238


2#
發表於 11-9-29 19:48 |只看該作者

回覆:Caiecaie 的帖子

係啦,我都想知!

我之前唔知邊到睇,都係要沖涼,因為要保持清潔。我朋友仲叫我要用毛巾墊高個pat pat tim! 唔知有咩作用呢?




男爵府

積分: 9408


3#
發表於 11-9-29 20:02 |只看該作者
回覆 Caiecaie 的帖子

點解做完一定要沖涼???你可以瞓醒先沖都得架做完最好就放鬆心情瞓教!!
耐心地等待成功


大宅

積分: 3119


4#
發表於 11-9-29 21:15 |只看該作者

回覆:Kit_ming 的帖子

其實我覺得'up'住訓好辛苦..
我聽講do do完倒立腳一陣,加枕頭墊高留半小時就可以沖走..





大宅

積分: 3397


5#
發表於 11-9-29 21:18 |只看該作者
that's how i got bingo...use a pillow to level up ur patpat for 20 mins. come on baby u need to sacrifice in order to be bingo gah!


別墅

積分: 637


6#
發表於 11-9-30 01:17 |只看該作者

回覆:DO DO完之後應該做D咩?

Shoulder stand .. Let gravity assist the sperm to swim to the egg.. Don't move the whole night. Don't bother abt showering




男爵府

積分: 9100


7#
發表於 11-9-30 01:30 |只看該作者
唔使倒立咁辛苦,精子自己識游入子宮,如果覺得up可以訓多一陣先沖涼


大宅

積分: 1843


8#
發表於 11-9-30 08:06 |只看該作者

回覆:DO DO完之後應該做D咩?

我就唔會沖啦!我怕丁丁流返出黎!我會用女性用濕紙巾抹!但墊高pat pat!半小時後bingo!




男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-9-30 09:13 |只看該作者

回覆:Bearstar 的帖子

我都係咁做 不過上次落左床拎濕紙巾...可能就咁失敗左




男爵府

積分: 6137


10#
發表於 11-10-1 01:06 |只看該作者

回覆:Bearstar 的帖子

Work?




大宅

積分: 4725


11#
發表於 11-10-1 18:41 |只看該作者
我自己就沖完涼先do do, 完事就加枕頭墊高15min, 跟住就打側身瞓 (唔使流返o甘多), 另外, 會加少少紙巾(費是成張床都係)

我第1胎要幾個月, 第2胎就1個月攪惦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo