想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3986

畀面勳章


1#
發表於 11-9-29 09:58 |只看該作者
我8月10號做左小x手術...9月10號就day 1...黎左4日就無血喇!!但係量好多!!

9月19號去左睇西醫,check up下.佢照陰超話子宮,卵巢各方面都無問題,係子宮內膜唔夠厚,佢話可能荷爾蒙唔夠,又照到卵巢無排卵...醫生話可能都係荷爾蒙唔夠,或者遲左排都唔奇...咁佢就話我情況唔係大問題,所以唔洗開藥比我食,叫我休息下,調理就ok!!

9月26號我去左睇中醫,諗住調理下,中醫把脈後又問晒我情況都話我無咩問題...咁我問佢排卵方面,個中醫就話照睇我應該一切正常,排卵方面無問題!!!佢又話上星期睇西醫果陣都未夠時間排卵,應該係呢個禮拜,叫我自己可以check下體溫睇下!!

9月27號我第一次用紅d...條線有成80-90%差唔多深色...
9月28號就得70%左右深色...
9月29號就10%都無....

咁究竟我排卵有無問題...紅d咁樣顯示係咪正確架???
(又會突然由深色第2日就變到差唔多無色,因為第一次用,所以唔係好識!!)


男爵府

積分: 8245


2#
發表於 11-9-29 10:17 |只看該作者
排卵前36-48小時紅d會變深粗,
到接近/排卵就會變回淺色.


大宅

積分: 3986

畀面勳章


3#
發表於 11-9-29 10:31 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

哦...咁我今日即係接近/排卵喇wo...

thx!!!

因為我見佢琴日都明明仲有成70-80%深色,今日就近乎無色咁..覺得有d唔明!!!


大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-9-29 17:39 |只看該作者

引用:回覆+gordonccc+的帖子 哦...咁我今日即係

原帖由 annatse45 於 11-09-29 發表
回覆 gordonccc 的帖子

哦...咁我今日即係接近/排卵喇wo...
唔會keep住咁深色架!有一日深色就夠!





大宅

積分: 3986

畀面勳章


5#
發表於 11-9-30 09:44 |只看該作者
本帖最後由 annatse45 於 11-9-30 09:45 編輯

回覆 stupidtaz 的帖子

嗯...明白了!!
好彩有你地,我先知自己正常!!^^

因為我一路都好驚做完手術會有問題!!


THX!!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo