想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4336

畀面勳章


1#
發表於 11-9-30 14:01 |只看該作者
紅d-96條
綠d-22條
Fertilaid卵子維生素,一樽,未開封($299)
gnc 葉酸400一樽,未開封
尿杯30-50個左右

因本人已bingo,全部$300,有興趣pm me
myphoto.jpg




大宅

積分: 3643


2#
發表於 11-9-30 14:04 |只看該作者
我有興趣喎...


大宅

積分: 3643


3#
發表於 11-9-30 14:06 |只看該作者
請問你食Fertilaid卵子維生素, 食左幾耐, 可否PM我??? 我要買吖... $300..謝please!!!!


大宅

積分: 4336

畀面勳章


4#
發表於 11-9-30 14:13 |只看該作者

回覆:jessying 的帖子

哈哈,我以為今個period唔中等黎m,點知中左!本身打算買黎下個cycle 試,因我經期唔準35-50不等,我上網睇過話食左哩個,會幫助經期正常番,見有人食過話真係準番啲,所以先買黎試!
提提你本身準唔準?如準就唔好食喎!
gnc 葉酸就一路食開,但醫生話我bingo左叫我轉食孕婦維他命!





複式洋房

積分: 362


5#
發表於 11-9-30 16:14 |只看該作者

引用:哈哈,我以為今個period唔中等黎m,點知中左

原帖由 bebe0925 於 11-09-30 發表
哈哈,我以為今個period唔中等黎m,點知中左!本身打算買黎下個cycle 試,因我經期唔準35-50不等,我上網睇 ...
恭喜哂




大宅

積分: 2699


6#
發表於 11-9-30 16:52 |只看該作者
恭喜你啊!
分享吓你經期唔準,食咗幾內變準呢??你試咗幾多月??


大宅

積分: 3833


7#
發表於 11-9-30 17:13 |只看該作者

回覆:有無人有興趣,見圖

我又要呀
我M勁唔准><!
我PM你先




大宅

積分: 4336

畀面勳章


8#
發表於 11-9-30 17:59 |只看該作者

回覆:有無人有興趣,見圖

多謝你地先!
set野已賣出啦,不用再pm我,多謝支持!

在此祝各位,早日bingo

我沒有咩心得可言,因我經期唔準,我以為自己錯過左排卵期架,咪心情放鬆曬,仲上左大陸揼骨,咩唔食得既都拍曬落口(唔好學我)其實我真係覺得,心情係關事架!
大家都放鬆啦!




大宅

積分: 3833


9#
發表於 11-9-30 18:55 |只看該作者

引用:多謝你地先! set野已賣出啦,不用再pm我,

原帖由 bebe0925 於 11-09-30 發表
多謝你地先!
set野已賣出啦,不用再pm我,多謝支持!
生個肥肥白白龍B




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo