我打去我睇開個婦科, 佢話由到day1 (8/28)開始計, 應該有4wks了. 但佢最快要8/17 才有期 check. 係咪一定要婦科照埋有bb既証明先可以去政府bk? 定係普通私家診所都可以? 我見有d都有驗孕服務架?
等bingo既jm, 要加油同有耐性呀, 祝早孕, 齊齊bingo!!!!

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-01 發表
我係day11 check 到哈哈笑 我估係day13, 但流啡係day22開始 keep 5 days, I guess 唔會排卵後9日先著床咁耐 ...
再無,都係睇婦科穩陣d! Relax and 希望你都係bingo la