想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1388


1#
發表於 11-10-1 09:23 |只看該作者

我啱啱開始食何ec D藥, 食咗2日(星期2同3)停2日然後m小姐應該係星期4嚟但無到. 尋日發現有血絲, 然後飲第3服藥, 到下午抹既時侯先有些少紅, 但係到夜晚咩都冇, 白雪雪

尋日險綠D無線但係再前一日紅D有大約30%...咁今曰飲唔飲最後一服(第四服)好呀?? 點解咁既? 有冇jm好似我咁呢?


大宅

積分: 1388


2#
發表於 11-10-1 09:37 |只看該作者
sorry, 係星期1同2開始, 3、4停, 尋日(5)飲第3服...真係好想知今日應唔應該飲...


大宅

積分: 1388


3#
發表於 11-10-1 14:30 |只看該作者
難度只係我係咁....


大宅

積分: 3062


4#
發表於 11-10-1 14:45 |只看該作者

回覆:Starz33 的帖子

我d M完全正常!不如你問下何ec仲好la





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo