想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 884


1#
發表於 11-10-1 12:26 |只看該作者
我day17-day29都有線,平均都係得30-50%,即係點?




大宅

積分: 3130


2#
發表於 11-10-1 14:31 |只看該作者
回覆 vilien2002 的帖子

咁你排左卵未呢?如係edd day後keep住有線,仲愈來愈深, 人地話有機bingo喎


別墅

積分: 884


3#
發表於 11-10-1 15:03 |只看該作者

回覆:candon 的帖子

我m期唔準,所以我都晤知排左未!我m期係45日左右!不過我今個月食左fertilaid,所以晤知會唔會縮短,但我又唔覺得愈黎愈深,日日都好似差晤多,所有都唔知點!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo