婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


1#
發表於 11-10-1 13:10 |只看該作者
拍拖時 - 老公同我準備買樓結婚。老公鍾意九龍區,我鍾意新界區,因為佢父母住港島區,我父母住新界區。老公想選兩家的中間,佢覺得咁對兩家都公平,雙方家長都無得爭,但我想同亞媽住近d,愈近愈好。

結婚前 - 老公對我好好,最終都係買我亞媽附近步行只需10min

結婚後 - 家姐同姐夫(我同家姐關係好好)之前一直都係租屋,但見我同老公買咗樓之後覺得供樓平過租樓,所以決定買樓......一日,家姐突然按我門鍾,佢話已經買咗喺我間隔,我一座,佢二座......(家姐6299住東涌,我姐夫係大仔),我當然無問題,不過就嚇到我老公想搬,因我家姐係d好突然既人,平時成日都會一早(我同老公仲訓緊)就突然打電話嚟話飲茶,講完30min內人就要到酒樓,如果家姐放假,無野做就會上嚟按我門鍾(事前唔會打電話),睇下我哋有冇人喺屋企,入嚟坐下...我當然無所謂la~不過老公就比佢嚇死^^老公無唔鍾意我家姐,但係就好驚我家姐,因老公好注重私人空間,所以佢好驚我家姐搬咗响間隔會成日按佢門鍾......步行不需2min

大肚時 - 我亞媽同99有時會無la la上嚟(事先唔會通知),嚇親我老公,其實老公唔介意大家上嚟,但要比個心理準備比佢,因老公喺屋企只著"媽煙通"。另外99唔多識路(無嚟過喱區),62又要返工,老公會擔心佢,老公試過叫佢唔好自己過嚟(lee件事我都係事後先知),結果99嬲埋我,嬲咗成個禮拜,老公都氹唔掂佢亞媽,最後都係要我出馬,之後99成日等老公唔响度就靜靜雞過嚟,但好快又走......

生完後 - 喺出院嗰日,我大伯(未婚,同6299一齊住)無la la話要搬出嚟自己住,仲剛剛(bb出院嗰日)買咗响我對面......步行不需5min

早幾日 - 6299話早兩日行街睇樓,行街睇樓.....!?睇仲咗間屋,仲即時落咗定......喺KCR上面嗰d,同我住嗰度差一個站,我兩公婆住KCR附近......即步行5min+車程5min

本人明白自己平日生活平淡,個性平淡,情緒起伏近乎零,而且不會say no,是很好的聊天,訴苦,打發時間的垃圾桶,及工人(家人有求於我,只要能範圍內都會幫忙),但都唔洗搬晒過嚟掛......


大宅

積分: 4672


2#
發表於 11-10-1 13:19 |只看該作者
只係新界區比市區真係好住好多...環境係舒服d...佢地搬晒過黎吾係因為你既, 可能入過去新界區至發覺而家新界區屋住環境都幾好架...

點評

yi_arashi  可能係la  發表於 11-10-1 14:35


禁止訪問

積分: 13736


3#
發表於 11-10-1 14:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7556


4#
發表於 11-10-1 14:30 |只看該作者

回覆:點解要咁做?

好大吸引力BB





大宅

積分: 1953


5#
發表於 11-10-1 14:32 |只看該作者
好搞笑, 全部人住埋一堆, 其實幾好啊~~~


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


6#
發表於 11-10-1 14:37 |只看該作者
回覆 ZetaGundam 的帖子

bb好勁ar


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


7#
發表於 11-10-1 14:41 |只看該作者
回覆 Spark 的帖子

其實我都幾鍾意咁樣,因最近做了全職媽媽,大家成日得閒無聊就會上嚟~反而係老公唔多習慣,睇見佢個樣都攪笑


大宅

積分: 1953


8#
發表於 11-10-1 14:46 |只看該作者
yi_arashi 發表於 11-10-1 14:41
回覆 Spark 的帖子

其實我都幾鍾意咁樣,因最近做了全職媽媽,大家成日得閒無聊就會上嚟~反而係老公唔多習 ...
你就好啦, 我 mami 住港島, 其本上全部人都住唔同地方, D 表親都係.


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


9#
發表於 11-10-1 14:52 |只看該作者
Spark 發表於 11-10-1 14:46
你就好啦, 我 mami 住港島, 其本上全部人都住唔同地方, D 表親都係.
咁係慘d嘅mouth:......只好自己勤力d......


大宅

積分: 1953


10#
發表於 11-10-1 14:55 |只看該作者
yi_arashi 發表於 11-10-1 14:52
咁係慘d嘅......只好自己勤力d......

係啊, 食餐飯都山長水遠, 真係因為咁見少左架.


別墅

積分: 558


11#
發表於 11-10-1 15:01 |只看該作者
5覺5覺全部都搬哂過黎~好搞笑不過大家相處ok咪得lo


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


12#
發表於 11-10-1 16:37 |只看該作者
Spark 發表於 11-10-1 14:55
係啊, 食餐飯都山長水遠, 真係因為咁見少左架.
係ar~其實係上一代既身教,我父母雙方既兄弟姐妹都住同一區,所以佢哋既下一代都有樣學樣,即我既兄弟姐妹,堂兄弟姐妹,同表兄弟姐妹,成咗家都住同一區,所以我娘家三代都係同一個社區度住,不過唔知lee d係咪會轉染,估唔到我6299一家都搬埋過嚟


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


13#
發表於 11-10-1 16:39 |只看該作者
ml9067 發表於 11-10-1 15:01
5覺5覺全部都搬哂過黎~好搞笑不過大家相處ok咪得lo
係ar~超搞笑


珍珠宮

積分: 47280


14#
發表於 11-10-1 16:56 |只看該作者


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


15#
發表於 11-10-1 18:27 |只看該作者


水晶宮

積分: 57108


16#
發表於 11-10-1 20:26 |只看該作者


大宅

積分: 4810


17#
發表於 11-10-1 20:30 |只看該作者

回覆:點解要咁做?

幾好吖!可以成日一齊食飯,開開心心!




伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


18#
發表於 11-10-1 20:33 |只看該作者
我娘家同 c6 d 兄弟姊妹都係搬哂同一區..有 d 相隔一兩街..都好鬼近架..呵呵..大風約打麻雀就好方便...


伯爵府

積分: 17193


19#
發表於 11-10-1 20:38 |只看該作者
我比較鐘意大家住在唔同国家!


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


20#
發表於 11-10-1 20:38 |只看該作者
stupidtaz 發表於 11-10-1 20:30
幾好吖!可以成日一齊食飯,開開心心!
我都係咁諗

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo