想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 637


1#
發表於 11-10-2 00:19 |只看該作者
一心諗住 day 27, 29 驗左萬0牌無料到
Day 30 P 到又一條好漢
點知
呢3日 勁有野頂住個喉嚨 唔係嘔既 但作個隻
但又會P痛 (肚痛只限於今日)仲要朝早個次係肚or 之后or 完無痛
先頭又開始痛 時間痛耐左 但無野or 同一時間又有野頂住個喉嚨

有冇jm 試過?

平時m 到我會脹胸同痛 但今個月脹少少但唔痛喎

我係病左定有左?




別墅

積分: 637


2#
發表於 11-10-2 06:53 |只看該作者

回覆:Azsxdcfv 的帖子

Clear blue 今朝都話我not pregnant 但是m 仲唔肯黎




大宅

積分: 4810


3#
發表於 11-10-2 10:16 |只看該作者

回覆:Day 31 肚痛 好似谷M 但喉嚨頂住

平時cycle幾多日呀?會唔會作病?




別墅

積分: 637


4#
發表於 11-10-2 10:50 |只看該作者

引用:平時cycle幾多日呀?會唔會作病? +

原帖由 stupidtaz 於 11-10-02 發表
平時cycle幾多日呀?會唔會作病?
30 仲要好準





珍珠宮

積分: 30303


5#
發表於 11-10-2 11:02 |只看該作者

回覆:Day 31 肚痛 好似谷M 但喉嚨頂住

個人認為cb d好準,話無真係無,我呢3個cycle都有2個cycle因為覺得好多徵兆而用過可能你都係緊張影響週期...




侯爵府

積分: 24474


6#
發表於 11-10-2 11:45 |只看該作者
經過2個cycle失敗後, 發覺不可用bingo前狀徵來估, 因我cycle 1 有胸痛, 腹痛, cycle 2 冇了胸痛, 腹痛, 但有胃氣, M前幾日又作嘔, 兩個cycle M前的情況完全唔同, 但兩個都失敗....所以我今日排卵後第6日, 雖然好想估, 但真係唔知, 唯有要等多一個星期先試.....

但最慘係兩個cycle都係m前紅d有反應, 滿心歡喜...點之......


別墅

積分: 637


7#
發表於 11-10-3 09:31 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

我覺胸脹痛啦今日 day 32. 但未見紅 已經遲左3 days affecting next cycle. Please come quicker




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-3 10:25 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-10-3 10:28 編輯
katrinamama 發表於 11-10-2 11:45
經過2個cycle失敗後, 發覺不可用bingo前狀徵來估, 因我cycle 1 有胸痛, 腹痛, cycle 2 冇了胸痛, 腹痛, 但 ...

好讚成你講法, 完全身同感受~~我直頭好似被玩咁, 你想咩微狀??人地有你無??好, 就俾你, 或者下個cycle俾你, 要咩俾咩, 就係唔俾bingo你~~
我胸痛, 乳頭痛, 下腹扯下扯下, 拮下拮下, 尿黃, 胃氣脹成日"er"氣, 腰骨痛, 遲m(一向好準), 咩bingo徵狀都試過晒喇, 分別係3個cycle內發生, 就係無bingo囉~
感覺被玩囉~





珍珠宮

積分: 30303


9#
發表於 11-10-3 10:27 |只看該作者

引用:+本帖最後由+rosaki+於+11-10-3+10:26+編輯

原帖由 rosaki 於 11-10-03 發表
本帖最後由 rosaki 於 11-10-3 10:27 編輯
me2




男爵府

積分: 5940


10#
發表於 11-10-3 10:29 |只看該作者

回覆:Day 31 肚痛 好似谷M 但喉嚨頂住

我都遲左但驗左無, day 33, 平時day 28就黎。而家唯一係等




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-10-3 10:32 |只看該作者
qqj 發表於 11-10-3 10:27
me2
我仲見好多jm遲m, 一驗孕當日就來m, 我都覺好似被玩囉~我諗................驗孕係催經最好的方法~~





touchwood呢樣我未試過, 因為不甘心被玩, 所以會先用紅d test下先, 無料到就唔會開綠d, 綠d有拱先買cb都未遲~


別墅

積分: 637


12#
發表於 11-10-3 10:45 |只看該作者

引用:+本帖最後由+rosaki+於+11-10-3+10:28+編輯

原帖由 rosaki 於 11-10-03 發表
本帖最後由 rosaki 於 11-10-3 10:28 編輯
你遲左幾多?

我都一向好準 從唔會遲




別墅

積分: 637


13#
發表於 11-10-3 10:45 |只看該作者

引用:我都遲左但驗左無,+day+33,+平時day+28就

原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表
我都遲左但驗左無, day 33, 平時day 28就黎。而家唯一係等
你用clear blue 驗?




男爵府

積分: 5940


14#
發表於 11-10-3 10:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cc_ivy+於+11-10-03+發表我都

原帖由 Azsxdcfv 於 11-10-03 發表
你用clear blue 驗?
係,但唔係電子個隻,我day 25 & 31都驗過




男爵府

積分: 5940


15#
發表於 11-10-3 10:52 |只看該作者

回覆:Day 31 肚痛 好似谷M 但喉嚨頂住

早幾日我都仲有谷m,呢兩已經無




男爵府

積分: 5503


16#
發表於 11-10-3 11:32 |只看該作者

回覆:Day 31 肚痛 好似谷M 但喉嚨頂住

我都遲了三日,今日已day 31!驗紅,綠D都冇




別墅

積分: 637


17#
發表於 11-10-3 13:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Azsxdcfv+於+11-10-03+發表你

原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表
係,但唔係電子個隻,我day 25 & 31都驗過
我用digital day 32 話我not pregnant
今日day 33 都咩都無




別墅

積分: 637


18#
發表於 11-10-3 13:19 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-10-3+10:27+me2我仲見

原帖由 rosaki 於 11-10-03 發表
我仲見好多jm遲m, 一驗孕當日就來m, 我都覺好似被玩囉~我諗................驗孕係催經最好的方法~~
我驗左三次day 27.29.31 都話我 not pregnant 但唔黎




男爵府

積分: 5940


19#
發表於 11-10-3 13:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cc_ivy+於+11-10-03+發表係,

原帖由 Azsxdcfv 於 11-10-03 發表
我用digital day 32 話我not pregnant
今日day 33 都咩都無
我同你一樣day 33, 星期四都未黎就去睇醫生




大宅

積分: 3987


20#
發表於 11-10-3 14:01 |只看該作者
I've same feeling as you all
I think I'm too nervous
we should be more relax
work hard together

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo