想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4386


1#
發表於 11-10-2 00:31 |只看該作者
明明有兩條線!撞一撞就變了m come 甘第一日就流啡色血,第二日深紫紅色~~~~~




大宅

積分: 1729


2#
發表於 11-10-2 02:49 |只看該作者
我都係有線4日左右,就流啡了.......一齊加油吧,忘記過去,積極D.....


別墅

積分: 637


3#
發表於 11-10-2 06:57 |只看該作者

回覆:iam.chili 的帖子

睇下醫生先啦
可能唔係呢




男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-10-2 07:28 |只看該作者

回覆:iam.chili 的帖子

下!之前真係中了?會唔會作小產 快d睇醫生





大宅

積分: 4810


5#
發表於 11-10-2 10:15 |只看該作者

回覆:小產了?只有一個月喳

可能個胎痴唔實子宮,下次再努力!




大宅

積分: 4037

好媽媽勳章


6#
發表於 11-10-2 10:59 |只看該作者

回覆:小產了?只有一個月喳

我懷疑係萬寧牌有問題,如果係有,check幾多枝都係有,但呢個牌子口碑好差,成日有人check完有下一枝係冇。
你可以的話搵個婦科check下,睇下係唔係真係作小產or m come




伯爵府

積分: 15695


7#
發表於 11-10-2 11:37 |只看該作者
回覆 iam.chili 的帖子

我6/9 驗到BINGO, CB DIGITAL 2-3W
15/9晚流少啡, 16/9 午見紅
BB就係咁走左喇
E生話個胚胎唔好, 分裂唔到, 所以會係咁

27/9 覆診照超陰, 16/9果次唔係到, 只係組織流出
跟住E生話子宫內膜仲係厚, 要M多一次先可以再試
我E家等梗M小姐呀
大家一齊再努力啦~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo