想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1408


1#
發表於 11-10-2 21:17 |只看該作者
我今日已經day69,紅d日日都有線,太約30%-50%,但體溫就一直得36•~36•3有一日仲得35•8,自己就覺得未排卵,不過都抱住一顆想bingo嘅心
P.s我有check過綠d,白雪雪的




複式洋房

積分: 283


2#
發表於 11-10-2 21:22 |只看該作者
可能卵巢多囊症, 好似紅d日日都有線嫁????
加油!!


複式洋房

積分: 283


3#
發表於 11-10-2 21:23 |只看該作者
可能卵巢多囊症, 好似紅d日日都有線嫁????

加油!!


大宅

積分: 1408


4#
發表於 11-10-2 21:49 |只看該作者

回覆:candyshpang 的帖子

其實我有睇過醫生,一個話有一個話無,不過我自己就覺得有多long,但都無咩辦法解決~只係想晤bingo就快D黎M.起碼可以快d有新嘅cycle,新嘅希望!





複式洋房

積分: 331


5#
發表於 11-10-2 22:21 |只看該作者

回覆:PIGPIGCAT 的帖子

我呢個cycle一直都keep住低溫,35.8-36.0,5/9 day 1, 今日day 27, 呢兩日小腹都成日唔舒服,口淡淡,頭暈,但又冇胸痛,諗住下星期先check, 希望bingo la~




大宅

積分: 1408


6#
發表於 11-10-2 23:03 |只看該作者

回覆:jaycee2011 的帖子

甘你有無check過排咗卵未呀?




複式洋房

積分: 331


7#
發表於 11-10-2 23:07 |只看該作者
我冇check呀.... 因為怕壓力大... 而家check體溫我都已經好緊張喇~


大宅

積分: 1408


8#
發表於 11-10-2 23:34 |只看該作者

回覆:jaycee2011 的帖子

希望我地可以一齊bingo喇!不過睇過好多個bingo後心得,都無一個係低溫而又bingo嘅jm,其實bingo機會係好微,問心,我係好想有bb但呢個cycle我真係好放鬆,好無壓力,點解都黎晤到M。係呢幾日先開始緊張。因為等得太耐喇!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo