想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1609


1#
發表於 11-10-3 00:18 |只看該作者
如產後餵哺母乳以至未有經期,又不想停餵,有什麼好方法?謝!註:不是急急想生,但起碼想回復來經作預算。




男爵府

積分: 8250


2#
發表於 11-10-3 00:38 |只看該作者
餵哺母乳係會無咁快回復經期, 餵得愈密就愈遲回復經期, 但荷爾蒙都係因人而異, 無普既
多數全人奶MAMA都起碼4個月先有番月經, 最遲1年都有見過
如果你好想有番月經, 日日餵少兩餐, 可能好快會黎番LA


大宅

積分: 1609


3#
發表於 11-10-3 00:46 |只看該作者

回覆:ling142367 的帖子

謝!!
隨著他進食固體食物,已經減產了。暫時還是夠的。主要pump兩三次加不定時埋身餵(有三次吧)。有沒有其他姊妹的經驗呢?




男爵府

積分: 5940


4#
發表於 11-10-3 07:43 |只看該作者

引用:謝!! 隨著他進食固體食物,已經減產了。

原帖由 ninemonths 於 11-10-03 發表
謝!!
隨著他進食固體食物,已經減產了。暫時還是夠的。主要pump兩三次加不定時埋身餵(有三次吧)。有沒 ...
我全人奶埋身餵,九個月就有返m





大宅

積分: 1609


5#
發表於 11-10-3 10:44 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

恭喜。。。




子爵府

積分: 13784


6#
發表於 11-10-3 10:56 |只看該作者
就算有M, 但假若同時有breastfeeding, hormones都未stable, 況且人人不同

我親戚07年7月生大仔, breastfeeding咗1.5年才停, 即停餵人奶即try即bingo, 生咗细女lor

既然你不急, 不用worry太多, 如果BB已開始食固体food, breast-milk已不再佔最重要位置, feel good 就繼續餵, 想抖抖就慢慢減餐數, 俾d時間同老公相處, 順道養好身子, 準備2nd adventure!!


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-10-3 11:05 |只看該作者
我全埋身餵O左差唔多20個月,到阿仔一歲時開始O黎返M,但開頭兩個月一次,之後停O左冇餵,打算再有第2個小朋友,就每月一M喇,7月試過化學性懷孕,8月完O左一次正常M後,現再次懷孕了,所以不用急於M到喇,要O黎O既始終都會O黎,隨著你慢慢餵少O左,身體亦會自我調節喇!加油喔!


大宅

積分: 1609


8#
發表於 11-10-3 16:39 |只看該作者

回覆:產後未有經期

多謝你們的回答。祝各位心想事成:)




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo